Hallo iedereen
Sinds de laatste dagen heb ik 's nachts last van een kloppend geluid in men rechteroor als ik er op lig. Het is echt vreemd aangezien ik dan van kussen wissel en er dan geen last meer van heb. Linkeroor trouwens geen probleem
Ik heb dat eens opgezocht maar kwam uit op tinnitus, maar dat kan niet want ik ga niet veel uit en mijn muziek in de oortjes staan altijd rond 60%.
Ook las ik iets van een hoge bloeddruk, maar dat kan ook niet want heb enkele maanden terug men hartslag en bloeddruk laten meten en dat was 68 slagen per minuut en een bloeddruk van 120/80. Nu is men hartslag 60 dus ik kan hoogstwaarschijnlijk geen hoge bloeddruk hebben.
Kan het door stress komen? Heb vroeger vaak last gehad van hyperventiliatie en nu soms nog, als ik in men bed lig tintelen men benen soms enorm en zoals deze week kan ik enkele dagen op rij moeilijk inslapen.
Wie weet meer?
Met vriendelijke groet
Nee hoor...geen stress, geen bloeddruk, geen tinnitus en ook geen hyperventilatie.
Het wisselen van kussen zou dan niets helpen. Het kussen zorgt voor wat meer druk op je oor waardoor je een slagader hoort kloppen. Ander kussen nemen dus
Het vreemde eraan is dat het enorm snel klopt, dus daarom vind ik dat raar.. Heb altijd al die slagaders horen kloppen maar nu is dat snel.
Anyway dat is niet mijn grootste zorg haha, moet binnen 4 uur opstaan en ben totaal niet moe.
Hou de klachten wel even in de gaten. Als je meer last van je oor gaat krijgen (als je niet ligt) ga dan wel even naar de huisarts en laat naar je oor kijken
Alvast bedankt voor de goede raad!
Het vreemd eraan is van zodra ik er aan denk, komt het vrijwel automatisch.
Ik vind het best vreemd allemaal, maar zal waarschijnlijk wel komen door het feit dat ik vorig jaar erg ziek was en ik een halve hypogonder ben geworden haha.
Logisch nadenken valt spijtig genoeg weg..
Precies hetzelfde als hierboven
Kerngezond , maar als ik naar bed ga begint het geklop.
Absoluut geen hartslag ,die is 55 dit is een zeer snelle klop.
Begint met het gevoel van: ik hoop niet dat het weer komt ..en ja hoor het begint weer.
Lig er nu nachten wakker van
Het is alleen rechteroor, en belangrijk ik heb al tinitus .
Mijn tinitus is een zeer hoge pieptoon.
En dat hoor je in beidde oren
Wat is dat geklop , ik wordt er gek van