hallo
ik zit met het volgende probleem het begon met soort mes stekende pijn in mijn borst links. de arst zij dat het tussenrib spieren waren en dat het wel 6 weken kon duren.
in de tussentijd kreeg ik ook nog soort van burnout had ik heel veel angst en zenuwen. was hier voor bij de dokter die stuurde mij door naar een psychiator daar werd me geleerd hoe ik met bepaalde situaties en mensen om moet gaan. dat ging op een gegeven moment goed maar nog altijd pijn gehad. vervolgens raakte ik vlak voor de zomer vakantie soort vn overspannen. en hele vakantie spanningen en angst gehad zonder echt duidelijke reden ik was bang dat er wat ging gebeuren dat was alles.
dus flink stressen daar door hele vakantie door eerste werkdag werd ik meteen afgeblafd door collega en ben vorvolgens 2 weken ziek thuis gezeten naar dokter gegaan soort vn burnout door angst en paniek durfe helemaal niks meer. heb toen weer ruim half jaar geduurt ik was door verwezen naar een haptonoom een half jaar later werkte ik weer. maar nogaltijd pijn gehad. nu ben ik al een jaar verder en nogsteeds die pijn waar ik me flink zorgen om maak. en daardoor alerlij anderen klachten er bij ontwikkel. eigenlijk zou ik kunnen stellen dat dit alles kwam door die pijn in me borst streek telkens geen digognose van wat het is maat me radenloos angstig.
en als ik weer naar de dokter ga van ik heb nogsteeds pijn op me borst ben ik gwn bang dat ie zegt dat ik niet zo moet stressen. het enige wat ooit gemeten is is een hartfilmpje bij de dokter vn idk 1 minuut ofzo. toen was alles oke. dus ja me hart zal wel goed zijn maar wat is dan die pijn? ik wil er vanaf.
de pijn zit vaak net naast het borstbeen en de ribben links. soms voel ik het vanuit me rug en mijn borst dus voorkant en achterkant. het meest aan de linker kan heel soms rechts. zou dit vanuit de rug kunnen komen dat daar iets niet lekker zit?
ook heb ik laaste tijd last van me kuitspieren soort krampjes gevoel pijn vermoeid
door die pijn klachten op me borst krijg ik dus paniek aanvallen angst aanvallen waardoor je ook weer alerlij nare dingen ervaart ben je de hele dag rot ook kan ik bijna niet eten als ik paniek heb waardoor de klachten alemaal verergeren. maar de hoofdoorzaak hiervan is dus de pijn op mijn borst.
iemand een iedee wat ik hiermee aan moet ik wil er van af loop er al 3 jaar mee als het niet langer is ik wil er van af weten wat het nou presies is.
ik ga zowiso nog eens langs de dokter alweer en eis dat het en keer word uitgezocht want het belemerd me in me dagelijkse bezigheid.
dankjewel
Gewoon terug naar de HA, bloeddruk opmeten en misschien een idee om iets aan je angststoornissen te gaan doen, want ik denk dat het daar door komt. Misschien hyperventilatie.
Deze persoon heeft een groot gebrek aan zelfvertrouwen en is zeker niet geschikt voor een ledinggevende functie.
De klachten wijzen overduidelijk op een psygisch probleem. De enige dokter is de persoon zelf door het ordenen van zijn gedachten.