Hoi,
Wie kan mij iets meer vertellen over mvp?(mitralis valve prolaps)
Heb brief van het ziekenhuis gekregen en daar staat in:
Conclusie: MVP met neiging tot sinustachycardie. Ook geen MI. Wat betekent MI?
Heb verschillende onderzoeken in het ziekenhuis gehad zoals: ergometrie, echo en 48uurs hoterscan. Omdat ik steeds wegval en pijn op de borst heb. En hartkloppingen, te hoge hartslag.
Ze doen er niks aan maar voel me helemaal niet goed.
Alvast bedankt!
Groetjes beetje bezord meisje
MI is myocardinfarct, een hartinfarct dus. (lees: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hartinfarct)
Goed nieuws dus!
Bedankt!
Het is al een tijd geleden dat ik naar het ziekenhuis ben geweest, maar het gaat nog steeds niet goed.
Als iemand mij nog iets meer erover zou kunnen vertellen zou dat wel fijn zijn.
Groetjes
Wat gaat er niet goed? Kun je jouw klachten duidelijk en objectief beschrijven? En wat wil je precies weten?
Hoi,
Wat er niet goed gaat is dat ik steeds weg val en veel pijn op de borst heb. Moe ben ook. En bijna elke dag misselijk.
Wat ik graag wil weten is of er meer mensen met dit probleem zitten. En of er iemand is die meer van mvp af weet.
Groetjes mij
Ik heb het vermoeden dat jouw angst en zorgen dat je 'iets' hebt niet weggenomen zijn en dat je je toch zorgen blijft maken ondanks alle onderzoeken en ondank dat er telkens gezegd wordt dat het een benigne afwijking is waar je je geen zorgen over hoeft te maken. En het zijn juist de angstaanvallen die de klachten veroorzaken waar je steeds zoveel last van hebt. Je zit dus in een cirkel waarbij steeds hetzelfde gebeurt, en het begint steeds dat je je zo'n zorgen maakt en weer bang wordt als je even iets voelt terwijl dat wat je voelt dus helemaal geen kwaad kan. We kunnen wel 100 keer tegen je zeggen dat je niet bang hoeft te zijn, maar als je toch steeds schrikt en jouw angst blijft voeden in plaats van jezelf gerust te stellen, dan zou ik je adviseren naar een psycholoog te gaan voor hulp bij jouw angsten. Nogmaals, wat jij hebt is volkomen onschuldig.