Hi Allen, is hier ooit nog iets over bekend geraakt? Mijn dochter nu 4 heeft ook vele onderzoeken gehad. Dat ziet er trouwens wel iets heftiger uit dan deze foto van u. Iedereen zegt wat anders, nu heeft mijn fysio echt een hele goede (maar zorgwekkend) vermoeden. Opnieuw na 2 jaar de malle molen in eind vd maand. Mamma's hier: zijn jullie al verder?
Hoi Yvette.
Ik ben wel benieuwd naar wat je fysio denkt.
Mijn zoontje van 22 maanden heeft aan beide kanten van zijn nek opgezette aderen. Vele malen groter & langer, met zelfs vertakkingen dus duidelijk geen vetbult.
Hij had als baby aan 1 kant al, maar het lijkt de laatste tijd meer/groter te worden.
Ik wilde niet de overbezorgde moeder zijn dus nog niet besproken met een huisarts maar dat ga ik morgen maar gauw doen😳
Bij mijn zoontje is ook in rust wel iets van een verdikking te zien dus ik dacht altijd dat het “gewoon “ oppervlakkige aderen waren.
Maar goed, is dus blijkbaar niet zo normaal als ik dacht…
Weet iemand al iets meer?
Het valt mij bij mijn dochter (bijna 2) ook al langere tijd op, maar leg het steeds naast me neer.
Net bij het douchen viel het me op dat iedere keer als ze lacht, er een hele grote blauwe bult komt bij die ader. Net of de ader op knappen staat. Mijn vader heeft enkele jaren geleden een groot (geknapt) anneurysma gehad en mijn hoofd maakt overuren nu.
Morgen toch maar even huisarts bellen als ik dit zo lees.
Maar heel benieuwd of anderen al meer ervaring hebben, of dat iemand tips heeft wat ik concreet kan zeggen of kan vragen.
Mijn zoontje heeft precies dit aan beide kanten, is er ooit iets uit gekomen bij het ziekenhuis?
Onze kleinzoon heeft het ook als hij wat met meer stemverheffing praat of boos wordt e.d maar ook als hij gewoon praat. Een duidelijke dikkere ader komt dan naar de oppervlakte aan de zijkant van zijn nek. Weet iemand al meer en is er al iemand hiermee naar de huisarts geweest?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies