Waarschijnlijk was je bloedsuikerspiegel dan toch een beetje aan de lage kant. Dat kan wel eens gebeuren
Hallo John een vraagje komt dat niet door al die overslagen van het hart?
Nee dat komt niet door de overslagen
zekerweten John het heeft me echt heel angstig gemaakt en onzekerheid bah bah dan denk altijd dadelijk komt het weer,zijn het niet de overslagen dan alweer de bloedsuikerspiegel pffffff🍀🤞
Misschien is het goed om eens met psychloog te gaan praten over je angsten
Ja John ik ben al in behandeling bij de psycholoog,schijnbaar helpt het niet zal dan wel aan mij liggen hangst haas ben ik en stress kip!!
Hopelijk krijg ik mijn innerlijke rust door goed te luisteren wat jullie zeggen,heb je nog een tip John?
Proberen niet te stressen en er vanuit gaan dat er dus niets met je hart is, maar dat het door de angst en de stress komt
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Oke John ik ga mijn best doen want is ook niks altijd die onrust in mijn lijf ik durf niks meer ik zie overal beren op de weg van als dit gebeurd of dat gebeurd word gek van mezelf 😥
Exact hetzelfde verhaal, bij covid begonnen, 6 maand geduurd, spontaan verdwenen en een jaar na datum op twee dagen na opnieuw begonnen… hoe kan het en hoe gaat het nu met je na een jaar?
Allemaal goed n wel deze post’s maar is er geen manier dat iemand een telegram groep ofzo opent of een ander kanaal waar we irl. Kunnen communiceren?? Ook op de momenten dat je het nodig hebt is er dan wel iemand die iemand steun kan bieden of een praatje … mijn inziens dringend werk van maken want je plaatst een reactie op dit kanaal maar je moet het een minuutje later als je hier vertrekt wel weer alleen klaren 😉
Dat blijft dan toch hetzelfde... of wil 24/7 op telegram zitten? En dat gaat je uiteindelijk ook niet helpen. Je hebt professionele hulp nodig van een psycholoog
Hallo John ik ben vanmiddag na de psycholoog geweest,moest meer los laten heb haar eens gevraagd of zij ook wel eens paniek en hartoverslagen heeft gehad dat wist ze ook eens hoe akelijk het is, ja ook vroeger zei ze hoe meer je in je hoofd zet hoe erger het word,het lukt mij niet altijd angst ligt bij mij op de loer,kon ook nog eens van de overgang komen moet het bij houden in January terug komen iets met cortisol hormoon!!
Probeer er in ieder geval niet te veel over na te denken. De klachten zijn er wel maar ze ijn volstrekt onschuldig