dat zullen dan de extrasystolen zijn
Het hart is een spier en een pomp. Je kan perfect gezond bij de cardioloog buitenkomen en sterven aan een hartstilstand.
Ik heb na de vaccinate heel veel last van hartoverslagen,ik word er gek van zeker al vier ECG gehad zagen niks erop wel een snel ritme van het hart,ik rook niet drink niet wandel veel met de hond wel altijd bang voor de overslagen pfff ik slik meidoorn tabt magnesium heeft iemand een oplossing voor mij???
Een feest der herkenning haha… Naja niet zo haha super irritant. Normaal best wat overslagen en af en toe een drukkend gevoel op de keel. Nu is het deze nacht erger en erger geworden. Blijf het maar voelen en nachtmerries helpen er niet bij… Iedergeval een soort van gerusttellend om te lezen dat veel mensen er last van hebben. En zeker de ademhaling tips zijn fijn.
Hou je taai allemaal
Hey jongens, ik heb ook enorm veel last van overslagen. Ik wordt er altijd heel erg angstig van vooral als ze achter elkaar vallen. Zoals laatst had ik er 3 a 4 achter elkaar aan een stuk door werd toen helemaal paniekerig. Ik snap echt niet wat dit is en het wilt maar niet weg. Heb overal allerlei onderzoeken gehad en overal dezelfde uitslag, dat ik niks heb. Ik wordt er echt gek van weet ook geen raad meer. Soms heb ik een hoge hartslag dan weer normaal, ik sport ook niet meer hierdoor. Het heeft mijn leven in z’n greep en ik wordt er psygisch door pffff.
Heeft niemand goede raad voor iets wat helpt tegen die overslagen?ben al bij de psycholoog die zegt maar zet het op andere gedachten, als ik dat toch voel hoe krijg ik dan die andere gedachten ik ben geen lichtknop ben echt radeloos!!!
ga dan eens met een psycholoog praten
Dat is dus een vraag voor de psycholoog. Die moet jou aangeven hoe je dat zou moeten doen. Daar is de psycholoog voor
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
John maar ik ben al bij de psycholoog ze zegt ik moet op andere gedachten zetten maar hoe? Sta er mee op ga er mee naar bed, en maar denken of alles goed gaat!!
De psycholoog is ervoor om jou daarbij te helpen hoe je dat op andere gedachten moet krijgen. Dus dat moet je dan ook duidelijk aan de psycholoog vragen
Hallo John ik ging vanmorgen wandelen met de hond het werd me effe zwart voor de ogen oren gingen me dicht zitten en pijn in alle bij de armen,ik dacht het laaste uur is voor geslagen, de angst zit er nu nog meer in pfffff😥
Waarschijnlijk je bloedsuikerspiegel net even te laag of je bloeddruk iets te laag. Dat kan wel eens gebeuren
Dus John ik hoef me daar geen zorgen om te maken? heb zelfs het wandelen afgezegt ben nu alweer onzeker en heb er slecht van geslapen,ik hoop dat ik van die hartoverslagen en angsten snel af ben ik zie de bui al hangen met de kerst pfff🍀🍀🤞
Had je wel al gegeten voordat je met de hond ging?