Snap je precies. Ook laatst weer dokter geweest maar even daarna weer niet gerust. Ook als ik er dan ben heb ik net niet die overslag😬
Heb het idee bij mij erger is met hormonale schommelingen voor ovulatie en voor menstruatie. Soms hele enge. Lijkt of hij even in houdt en soort steek
De klachten horen er toch bij. En je wordt ook niet meteen rustig als de afspraken zijn geweest. De stress en vooral de spanningen zijn er nog steeds
Hallo John. De klachtenlijst van de hyperventilatie gelden die ook allemaal voor chronische hyperventilatie? Voel me ook vaak ziek en misselijk. En las het in de lijst. Dus buiten andere klachten voel ik me vaak ziek zeg maar. Zijn er soms nog meer mensen op dit forum die zich ook ziek voelen .?
Die lijst geldt ook en vooral bij chronische hyperventilatie.
Ik ben n enorme stresskip, sta enorm onder spanning.
Dokters hebben niets gevonden. Ondanks veel klachten. Ik heb ook regelmatig soort zweetbuien, maar niet dat je nat van het zweet wordt. Vannacht was ik naar de wc geweest, wou verder slapen. Heb toen zo n zweetbui van zo n kwartier gehad. Heel beroerd er bij. Werd er flink angstig van. Nog nooit zo lang. Later wel weer wat kunnen slapen. Nu ik op ben, ook wel wat kortere zweetbuien en hartoverslagen. Pijn in arm.Toch nog angstig. Toch bang dat er wat is.Ga toch maar wat werken nu, in de hoop dat t afleidt. Mijn vraag is,
Kunnen dit soort zweetbuien door angst en stress komen?
Alvast dank voor uw antwoord.
Ja dat kan vooral als je gaat hyperventileren
Ben onlangs naar de cardioloog voor onderzoeken geweest, die heeft gezegd dat ik een angst paniekstoornis als diagnose gesteld
Toevallig ook naar de longarts geweest voor mijn astma enz maar onderzoeken daar wezen uit dat er behalve astma niets is. Alleen een betere medicatie. Hoesten doet wel erg zeer
Toch blijf ik met n paar vragen zitten John
# na hoesten komen er soms hartoverslagen. Kan toeval wezen
# vooral met fietsen over bijv drempels voel ik t vreselijk in de hele borst en rug. Ook met overeind komen voel ik t. Moet zeggen dat ik anderhalf jaar ziek ben geweest en de conditie na een paar maanden opbouw nog niet optimaal is. Komen die klachten nou van hyperventilatie of kan t ook door de lichamelijke opbouw?
# ik heb in rust vaak meerdere keren dat je het lichaam even raar doet, je even moet verzitten en dan wil t wel.heb t meest in rust maar ook wel bij inspanning meerdere keren achter elkaar. Moet ik even van houding g veranderen Is dat hyperventileren?
Ik overweeg naar de fysio om te kijken of er daar nog iets te doen is aan de rug?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Komen die klachten nou van hyperventilatie of kan t ook door de lichamelijke opbouw?
Beiden kunnen aan de orde zijn ....
Goedemorgen
Ik was gisteravond op de bank in slaap gevallen. Toen ik wakker was, werd ik opeens heel bero7erd. Het was maar even. Toen ik anders ging zitten, trok t weer weg. Later draaide ik met mijn hoofd in bed en werd ik even flink duizelig. Ik schrok erg, want vorig jaar heb ik een flinke bppd gehad.
Gelukkig trok het weer weg. Vannacht ook vaak wakker, ook onrust klachten. Nu gespannen door bovenstaande.
Je verwacht dit niet in t weekend. Had wel n week met stress.. john is dit nou hyperventilatie??