Ik krijg het er benauwd van.
Elke zoveel minuten, stopte hart eventjes een seconden of 1 2.
Om vervolgens weer verder te kloppen.
Kan toch niet goed zijn
En wat zegt de dokter er dan van?
Dokter zegt onschuldig. Miljoenen mensen hebben er last van maar kan geen kwaad.
Maar hoe kan hij dat weten ? Heb geen ecg of holster kastje gehad. Hij heeft alleen geluisterd.
Die dokter heeft toch niet voor niks minimaal 9 jaar gestudeerd
Lees ook eens:
https://www.zorgprofessionaljohn.com/angsten-en-hartklachten/
Haha leuke opmerking John. Bijdehand daar houdt ik wel van. Bedoelde meer dat meeste mensen toch verder onderzoek krijgen.
Het was niet bijdehand bedoeld hoor. Het was een antwoord op de vraag: Maar hoe kan hij dat weten ?
Maar je hebt gelijk. Als je er heel veel last van hebt zou er op zijn minst een holter gebruikt kunnen worden. Dus moet je dat dan maar eens met je huisarts bespreken
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hey John,
Als ik je link goed begrijp, heb je vooral last van hartkloppingen of overslagen tijdens een paniek aanval ? Want ik heb ze de gehele dag door dus niet alleen in momenten van paniek.
Vooral bij angst of paniekaanvallen, maar er bestaat ook een chronische vorm van hyperventileren. Daar merk je zelf verder niets van behalve dat er voortdurend van die overslagen worden gevoeld.
Maar dan nog is het goed om een holter onderzoek te doen om te kijken of het geen hartritmestoornis is. Dat is ook niet gevaarlijk want de meeste ritmestoornissen zijn onschuldig, maar wel vervelend als je ze voelt
Doe ook eens de test op:
https://www.zorgprofessionaljohn.com/hyperventilatie-test/
Vandaag terug naar de dokter geweest.
Die heeft een ecg gemaakt die er goed uit zag. Hij vond een holster kastje niet nodig en had liever dat ik op ademhalingstherapie ging en iets met me stress deed.
Dat lijkt me geen gek idee als het ecg goed was
Dat denk ik ook.
Maak me gewoon zorgen, hartslag laatste uur ook weer boven de 110 constant.
Hoi hoi
hier hetzelfde op het moment.
vreselijk irritant
niet op letten zeggen ze... dat is moeilijk 🤣