Hallo,
Ik heb wisselend last van een metaal geur aan mijn vingers. Alsof je koper te lang hebt vast gehouden. De geur blijft hangen, ook als ik mijn handen was dus het is echt mijn huid die zo ruikt.
Soms heb ik er een dag last van, soms meerdere dagen. Weken heb ik het niet en ineens komt het weer terug.
Het is heel vervelend, want het stinkt gewoon..
Ik zou graag willen weten wat het is, en wat ik er eventueel aan zou kunnen doen!
Hoe oud ben je?
Ben je man of vrouw?
Gebruik je medicijnen?
Heb je ook last van overmatige transpiraten?
Heb je overgewicht?
Heb je nog andere klachten of aandoeningen?
Ik ben 21, vrouw.
Ik slik alleen de pil.
Ik heb geen overgewicht.
Ik heb soms wel last van nachtelijk transpireren, dat ik er gewoon wakker van wordt.
Voor de rest mankeer ik niks.
Probeer er eens op te Letten of er een link te leggen is tussen het ontstaan van de geur en het gebruiken cq het nuttigen van bepaalde voedingsmiddelen of het verrichten van bepaalde werkzaamheden
Ik zie dat dit bericht al wat ouder is. Ben je er al achter wat het kan zijn? Ik heb namelijk precies hetzelfde!! Verder ook gewoon gezond, geen medicijnen, wel een licht ondergewicht.
Ik heb het ook en meestal een week voor de menstruatie begint het. Na de menstruatie is het weer weg.
Ik heb ook last van die geur meedere malen per week/maand
Ik ben 27,
Ik gebruik geen medicatie,
Ik heb geen transpiratie,
Ik heb geen overgewicht,
Geen andere aandoeningen
Maar ik word soms gek van die geur heb vanalles geprobeer eerst met azijn en zeep net er achter met waspoeder maar het komt er gewoon terug boven uit ben helemaal radeloos hoe ik dit kan oplossen
Aub hoop dat iemand tip of weet hoe dit komt
Niemand die weet wat het is? Ik heb hetzelfde, al 3 maanden. Heel vervelend.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Herkenbaar..
Ik heb hier ook regelmatig last van, ontzettend vervelend want ik heb het idee dat anderen het ook ruiken. Vooral in de zomer vind ik de geur sterk en intens, hoe vaak ik ook was.
Vrouw van 43
Sinds een aantal jaren medicatie voor hoge bloeddruk
Veel transpiratie, van jongs af aan al
Helaas overgewicht sinds start medicatie
Andere aandoeningen: ijzertekort
Ik was en douche meermaals per dag, vooral met warmer weer uit gene voor de vreemde geur.
Mijn hygiëne is goed, ik douche 2x per dag en met heel warm weer zelfs 3x per dag. Handen wassen ook regelmatig op een dag
Erg benieuwd of iemand een antwoord heeft. HA neemt de klacht helaas niet serieus maar intussen wel veel last van.
Is het stress gerelateerd? Niet voldoende drinken? Hormonen? Afvalstoffen die niet goed het lichaam uit gaan?
Allemaal afgevraagd en van alles geprobeerd, tevergeefs.
Hier precies het zelfde
Regelmatig een koper / metaal geur aan handen / vingers. Soms ook gele vlekken aan de handen
30 jaar
Overgewicht
Geen menstruatie meer ( baarmoeder verwijderd )
Geen medicatie
Wel veel zweten
Douch 1 x per dag
Ik drink voldoende
Eet gevarieerd… iemand al een link kunnen leggen?