rontgefoto gehad die vrouw zei dat het nirt gebroken is.
op internet las ik dat scheurtjes in je middenvoetsbeentjes slecht te zien zijn op een rontgefoto. dit zou pas goed te zien zijn na 2 weken. weten jullie of dit waar is??
toen de huisarts me doorstuurde voor een rontgefoto zei ze trouwens dat het waarschijnlijk niet gebroken is omdat ik geen asdrukpijn had, maar zij dacht aan een scheurtje. dus denken jullie dat ik alsnog een scheurtje kan hebben ondanks de rontgefoto? het doet namelijk nog steeds pijn!
Een scheurtje is mogelijk. Maar ook een gewone kneuzing doet behoorlijk zeer en kan een tijdje duren.
ik kan mijn teen ook niet omhoog bewegen. en als ik het bot van het middenvoetsbeentje van mijn grote teen en die ernaast aanraak doet het enorm veel pijn.
Ook dat kan door het scheurtje maar vooral door de kneuzing komen.
Er is waarschijnlijk een bloeduitstorting in je voet ontstaan. Die drukt op pezen en zenuwen.
bedankt voor je advies. er is overigend niet echt zwelling. ik weet niet zo goef wat het nou is. ik denk dat ik gewoon kijk hoe het gaat. mocht het na 2 weken nog pijn doet, ga ik nog even naar de dokter. misschien is er dan wel een scheurtje te zien.
kun je ook een bloeduitstorting in je voet hebben als je voet niet blauw is?
Ja, dat kan. Het kan een heel kleine bloeduitstorting zijn die tussen de middenvoetsbeentjes zit.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Gister na mn voetbal wedstrijd (toen ik mijn schoen uitdeed) steeds meer last gekregen van mijn voet, het is niet dik maar wel rood en warm, lopen gaat moeilijk en kan mijn grote teen erg moeilijk bewegen, is het gebroken denken jullie? Of gewoon een kneuzing?
Dat is zonder enig onderzoek moeilijk te zeggen. Ga met de enkel naar de dokter..
Op vakantie geweest en daar van een stapelbed af gevallen ! lelijke breuk in mijn voet zoals hun dat noemde een middenvoets breuk. Het ziekenhuis op ons vakantieadres zei dat een operatie nodig was maar omdat ik nog maar 5 dagen vakantie had hebben ze mij in het gips gezet zodat in mijn vakantie kon voortzetten. Eenmaal terug van vakantie gelijk bij ons in nieuwegein naar het ziekenhuis en die zetten me in nieuw gips. Na drie weken haalde ze het gips er vanaf en ik moest aankijken hoe het ging en dat ging helemaal niet. Veel pijn met lopen na later bleek dat het verwijderen van het gips een foutje was van het ziekenhuis. Nu drie maanden verder nog steeds in het gips en pijn als ik op de rechter buitenkant van mijn voet steunt. van de week terug naar het ziekenhuis in de hoop dat het gips verwijderd wordt ben het zat na drie maanden maar over twee weken een afspraak met de chirurg om een operatie te bespreken. Waarom dan 3 maanden gips op mijn vakantieadres zeiden ze in het ziekenhuis dat een operatie noodzakelijk was omdat deze breuk met gips alleen niet te genezen is !!! Drie maanden verspild door fouten van artsen na mijn mening ..... Wat een ellende kan zo,n botje je bezorge,,,
Ik heb mijn Voet denk ik gebroken ik heb nu er een week last van en de dokter had een foto gemaakt en zei dat het gekneusd was maar ze keek ook gewoon maar 3 seconden naar de foto en haalde niemand erbij.
Er is een Ijzeren Balk denk 15 kilo Ongeveer op me midden voet gevallen.
De dokter zei dat het binnen 4 dagen over zou zijn Is het toch Gebroken??
Dat is een vraag die ik ook niet kan beantwoorden. Ga naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de orthopeed.
Jullie moeten allemaal ophouden met typen. hij heeft het gewoon gebroken ga naar het ziekenhuis laat ze ernaar kijken en je krijgt gips. en klaar! (niet gemeen bedoelt)
Donderdag avond klein teentje gestoten ik hoor het knakken veel pijn gehad en soort brand gevoel volgende dag als blauw bloed uitstorting nu als ik omhoog houd gaat het wel is nu wat stijf maar als ik loop of laat hangen mij voet gelijk weer blauw niet na huisarts gegaan kunnen toch weinig doen volgens mij