Oke, aangezien er 0 antwoorden zijn, hier is mijn antwoord. Mijn been leek vol te zitten met knoopjes/stress/spanning. Mijn benen en kuiten masseren verhielp al een hoop. Soms voel ik het nog als ik op een dag veel suiker eet. Het blijkt een teken van suikerziekte te zijn maar dit was bij mij niet het geval. Welliswaar, voor mij is veel suiker; warme gloed in voet. Ik heb mijn dieet aangepast en heb er sindsdien geen last meer van. Hopelijk heeft iemand hier iets aan.
Dank Manouk voor de opheldering, misschien is het voor mij dan toch stress.
Ik heb er zelf sinds kort last van maar ik kan me niet vinden in de verdere mogelijke verklaringen.
Ik ben 29, niet bevallen, sport veel maar niet meer/minder dan voorheen, eet weinig suiker, en heb een gezond laag bmi, toevallig onlangs bloed laten afnemen en ook geen abnormaliteiten in glucose gehalte.
Blijft vreemd. De eerste keer dat het gebeurde had ik ook kleine paniek dat ik in mijn broek aan het plassen was haha.
Ik heb het ook sinds een paar dagen. Iemand enig idee wat het kan zijn?
Ik heb dit nu ook. Heel vreemd, nooit eerder gedad. Komt en gaat in dr linker voet. Voelt als een warme gloed.
Ik ben 30 jaar en op 20 augustus bevallen via keizersnede. Ik heb ook een warme gloed of warm gevoel op een plek op voet en dit komt en gaat. De plek lijkt ook groter te worden het gevoel komt ook vaker terug. Ik ga naar de huisarts voor meer info.
Weten jullie al wat? Ik heb het nu sinds een aantal dagen in mijn linkervoet boven op mijn wreef maar normaal aan de zijkant van mijn kuit als er constant een warm washandje opgelegen word
Ik heb het samen met mijn vriendin opgezocht in de meridianen hoek, het punt wat beschreven wordt, dus bovenop de voet net onder knokkel en dan een cm. of 4 zou betekenen dat je teveel aan jezelf twijfelt. Doe ermee wat je wilt, bij mij klopte het, was inderdaad beetje onzeker over iets, kan me voorstellen dat de net moeders hier ook iets in herkennen, ik heb me nu weer herpakt qua zelfverzekerdheid en het is niet meer voorgekomen.
Ik heb het ook 28 jaar bevallen in maart met ruggenprik. Ik heb ook nu last van tintelende benen alsof me benen slapen.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik ben eigenlijk wel opgelucht te lezen dat er zoveel vrouwen zijn met dezelfde klacht!
Ik heb sinds een week (rechtervoet onderop) een warme gloed een aantal keren per dag. Ik ben 43 jaar .. en ik ben sinds een paar maanden gestopt met de pil, en heb een kindje van 2jaar.
Ik heb nu zelf het gevoel dat het misschien wel een hormonaal gevolg kan zijn . Ik las hier al meer over net bevallen vrouwen met deze klacht.
Ik ga maandag naar de dokter .. Ik overweeg weer te beginnen met de pil ik heb namelijk ook sinds ik ben gestopt ‘s pijnlijke vingers 🙄
Oja en ik ben vegetariër dus b12 tekort kan misschien ook nog ..
Ben benieuwd! Laat het weten..