hallo,
ik heb 2 jaar geleden 3 ballen op mijn duim gehad. hierna had ik er erg last van en ben ik naar de huisarts gegaan. deze heeft mij weer doorverwezen naar de fysio. na ongeveer een half jaar kwamen we tot de conclusie dat dat niet hielp en ben ik door verstuurd naar de sportarts. deze heeft mij weer doorgestuurd naar de plastisch chirurg. door deze weer door verwezen naar de ergotherapeut. na een aantal weken begon echter de peesschede ontsteking en kreeg ik allerlei braces. in februari ben ik geopereerd aan mijn eerdere klacht die e=niet heeft geholpen. hierdoor zijn we weer terug gegaan naar de plastisch chirurg. die heeft ons weer doorverwezen naar de revalidatiearts en daar weer bewegingstherapie gehad. ook niet geholpen en weer terug naar de plastisch chirurg. vrijdag heb ik een echo en als daar echt een ontsteking op te zien is krijg ik een spuit met ontstekingsremmende medicijnen. echter ben ik hier geen fan van gezien de verhalen op internet en in al eerder zo'n spuit heb gehad en die heeft niks geholpen. verder wil de plastisch chirurg niks meer doen, omdat een operatie een te lang revalidatie proces zou zijn voor iemand van 14.
ik heb wel heel veel pijn en ik wil hier echt niet langer mee zitten. ik kan al een jaar niet sporten en dat kan ik dan nog steeds niet.
heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?
bij voorbaat dank,
groetjes roos