Hallo ik heb een hevige pijn door te voetballen met te kleine schoenen. Gisteren heb heb ik met te kleine voetbalschoenen gevoetbalt en ik deed die voetbaalschoenen uit en mijn nagel zag half blauw maar deed nog niet veel pijn ik rijd naar huis van de voetbal. En voel niets waneer ik thuis ben begint een hevige pijn een paar uur later rijd ik naar de dokter en die prikt gaatjes in mijn nagel om de druk er af te maar dat helpt niks dan zei ze dat ik pijnstillers moet pakken en die neem ik ook maar dat helpt niets alleen ijs op men teen legge helpt maar na een tijd ook al niet. Meer ik houw mijn voet ook in de lucht vandaag werd ik om 3 uur wakker door de pijn ik ben naar beneden. Gegaan en daar ging het wat beter en ik viel in sslaap toen ik wakker werd deed hij weer hevig pijn toen heb ik er ijs op gelegt ging het weer beter en ben ik terug in slaap gevallen maar toen ik wakker werd deed het weer hevig pijn ijs help hier ook al niet meer tegen. Nu voelt de pijn aan elsof er iemand met een mes onder in mijn dikke teen aan het steken is het is afwisselend eerst beetje pijn en dan lijkt het of iemand met een mes insteekt help mijn aub snel want het doet zeer veel pijn