Een bacterie is heel erg klein en kan je dus niet met het blote oog zien. Omdat een röntgenfoto op reële grootte wordt gemaakt, kun je op een röntgenfoto geen bacteriën zien.
Bacteriën zijn bijna altijd niet alleen maar met een hele grote groep. Samen maken ze weefsel stuk. Op een röntgenfoto kun je soms wel zien dat veel bacteriën samen bijvoorbeeld de longen beschadigd hebben.
Donna nog hartelijk dank voor het antwoordt maar blijf toch nog met een vraag zitten.Ik heb een pancreas ontsteking gehad anderhalf jaar geleden en ben nu diabeet met hoge bloedsuikers zou dat ook te maken kunnen hebben met de bacterie rond de heupprothese die los zit? Er wordt een arthogram met kweek gemaakt
Bacterie komt vaak uit de mond, zijn tanden en kiezen allemaal extra gecontroleerd en heeft een mondhygieniste je gebit extra gereinigd?
groetjes, Brenda
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
ik heb deze prothese al 10 jaar en heb altijd last gehad .Bij een second opinie is dit pas geconstateerd heb pas 18 maanden diabetes ook heb ik links ook een heupprothese sinds 1981 en beide zijden schouderprotheses zonder pijn.