Maar kleur voet/aangegeven symptomen passen bij dys eczeem volgend jou of ziet normaal uit?
De klachten passen niet echt bij dishydrotisch eczeem
Oke, dank je, sorry ik weet dat ik lastig ben…. En die blaasjes klein en groter op onderkant voet, zou geen voetschimmel kunnen zijn? Tussen de tenen is het wel rood niks meer.
of gewoon nog 1-2 weken herstel geven?
Ik kan dat zo niet aan schimmel linken
Dus gewoon nog voeten invetten en die blaasjes drogen/gaan vanzelf weg? Geldt dat dan ook voor de ruwe plekken op voet na die “uitslag”? Heb ook dat vingertoppen wat ruw aanvoelen.
gebruik Atrix voor je handen en voeten
Thanks John doe ik, kan het zijn dat de bultjes/rode vlekjes langer duren om uit te drogen/herstellen op de voetzool/tenen omdat huid daar stugger/dikker is?
Dat zou kunnen en natuurlijk door druk in wrijving in schoeisel
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Thanks John, dus dit vind je normaal uitzien (gewoon droge huid)? Ben momenteel sporten daarom.
nog steeds ziet er niet uit als eczeem of soort geval?
Binnen 24 uur met de dezelfde verschijnselen zal mijn mening toch niet zo 1-2-3 veranderen
Ja klopt... die foto's waren van me voeten, deze van me hand, maar ik begrijp dat je mening onveranderd blijft!
Je hebt blaasjes/bultjes gehad. De huid was dus wat beschadigd. Het heeft gewoon tijd nodig om te herstellen en dat zeker in je handpalmen en onder je voeten. Je gebruikt je handen en voeten de hele dag door. Het heeft ook volstrekt geen zin om nou iedere dag te gaan checken of het inmiddels al weg is. Dat gaat echt niet van de ene op de andere dag gebeuren.
Helemaal eens…. Sorry, nooit gehad daarom… maar volgens jou nog steeds uitslag/allergie bultjes en totaal niet eczeem?
Het doet mij zo toch niet aan eczeem denken