Ik heb sinds vanochtend opeens last van zeer kleine huidkleurige bultjes onder het huidoppervlak op de binnenkant van mijn handen. Het is gevoelig, maar jeukt of brandt niet echt. Ik heb ze ook echt alleen op mijn handen. Weet iemand wat deze bultjes kunnen zijn?
ik heb precies hetzelfde, alleen veel minder & ik heb dat op men duim en op de bovenkant van men hand. eerst dacht ik dat het schurft was maar aangezien het niet jeukt enzo..
Mijn neef heeft dit aan zijn handen weet iemand wat het is? Winters is het heftiger dan wanneer het warm weer is??
Ik hoor het graag en alvast bedankt.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hey iedereen geen paniek ik heb het al bijna 8 jaar lang elke zomer en winter het komt door het koude en warme weer als je dit heb maak je meer zweet aan (daarom die bultjes) en sommige mensen hebben ook vervelling erbij dat is als je lichaam te veel zweet kan het moeilijk vervellen het kan pijn doen maar na ongeveer 1 maand of 2 is het over hebben jullie meer vragen hierover reageer even.