Hallo,
Momenteel ervaar ik ernstige vermoeidheid en ik ben heel futloos. Ik heb sinds een aantal werken last van hartkloppingen en sinds gisteren is mijn hartslag enorm hoog wat klachten oplevert zoals, druk op de borst, benauwdheid, misselijk, vermoeid. Ik heb geen stress en er is verder ook niets gebeurd. Deze klachten ervaar ik ineens.
Daarbij had ik al ondergewicht en ik ben de afgelopen tijd afgevallen en weeg nu 39kg en ben 1.57 m. Ik heb nu een kastje om voor mijn hartslag om te kijken wat er gebeurd. In de tussentijd ben ik zo verzwakt omdat ik niet kan eten door de misselijkheid en hartkloppingen. Niets helpt en doordat ik ondergewicht heb, heb ik geen reserves. Ik ben bij mijn huisarts geweest vanochtend en die gaf aan dat ik idd kwetsbaar ben.
Nu wil ik de hap bellen omdat ik het echt niet meer volhoud maar vaak doen zij niets of verwijzen naar je eigen huisarts, terwijl ik nu direct een oplossing zoek.
Moet ik mij zorgen maken? Ik slaap bijna niet, kan niet eten en drink weinig. Hoe moet ik de nacht doorhalen weer als ik mij beroerd voel.
Heeft iemand tips? En wat kan ik tegen de hap zeggen dat zij mij serieus nemen?
In periodes van zware depressies kon ik ook nooit eten. Laatste keer heb ik een tijdje van die nutri drink flesjes gehad. Ook Brinta shaken met water en dan snel opdrinken probeerde ik zo veel mogelijk te doen zodat ik iets binnen had.
Bedankt voor je reactie. Ik heb idd ook drinkvoeding gehad en ik was bezig met aankomen, maar door de misselijkheid viel ik weer af en nu ik dit erbij heb gekregen ben ik dus nog meer afgevallen wat ik er niet bij kan hebben. Ik houd niets binnen. De hartkloppingen zorgen ervoor dat alles blokkeert wat weer voor spanning en misselijkheid zorgt