handen te lang onder water gehad te warm water wat ik niet doorhad en nu oververhit voelen en misselijk is hier wat tegen want me hart enz begin weer te paniekeren. (Ja ik ben al steeds minder aan het spammen dat is echt al positief toch)?
Neem een koude douche en ga slapen
Kan niet echt het is al laat is dit ergens trouwens??? want wel misselijks hartslag etc alles raa
john ik heb dus die probleem serieus ik eet dus gewoon een vette kaas spinazie rol en enz koekje en heb meteen last van de Armenië me hart bonst en me darm voelt niet goed is me leven in gevaar ik heb dit met alle ongezonde dinen namelijk en nu voelt me darm raar
@koen
Ik ga geen antwoorden meer geven. Al maanden proberen we je aan je verstand te peuteren dat je gezonder moet gaan eten. Je had een voedingsschema gekregen van praktijkondersteuner. Ik weet wel dat het lastig is om je daaraan te houden, maar als je het niet doet moet je niet komen klagen over je darmen. Je doet het gewoon allemaal zelf. Een nee je gaat er niet dood aan.
EN Van water drinken zelfskoppijn omdat t dan verkeerd kom raar.
Maar dank voor uw bevestiging dit is ook irritsnt en ja bang maar k geloof u ook buiten dat van de darmen dus bedankt
ik ga maandag naar de arts dus dan weten jullie dit. Ik heb nu bij alles wat ik eet last van die darm en als uk niet eet. Dus nu ook. Ik drink veel melk en alleen water en doordat ik weer spoel etc weer hoofdpijn maar ik vroeg me af dat van de darmen dat zijn geen spieren want het is elke keer na eten
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Lijkt me een goed idee.
heb hartpijn nu ook maar dat van de darm vooral is het iets etc uitleg heb ook op achterkant last etc
ik maak me echt zorgen want dit is niet goed en moet nog 2 dagen wachten en ja me darmen beginnen gwn te knellen diarree in de middag gehad alles en t voelt zo vreemd en heb last aan de linker zijkant etc etc