ik ben 13 jaar oud en 1.50 hoeveel mag ik ongeveer wegen. Ik heb de laatste 2 maanden niet kunnen sporten van wegen een knie/sport blessure dus daar moet ik ook nog rekening mee houden normaal gesproken train ik 2 of 3 keer in de week en dan na school train ik nog in het weekeind heb ik dan vaak nog een wedstijd. Als sport doe ik moutinbike. Ik zou dus graag willen weten hoeveel ik ongeveer zou mogen wegen want ik ben hier een beetje onzeker over. Als vast bedankt
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Niet snoepen, niet snacken, geen frisdrank, geen energy drank, dagelijks verse groenten en fruit eten, 1,5 liter water per dag drinken en dagelijks een uurtje sporten.
hoi ik ben bella en ik ben 13 jaar oud ik ben ongeveer 1 meter en 74 cm lang ik weeg dan ook 70 kilo en dat is veel te veel weten jullie een paar tips om aftevallen
Niet snoepen, niet snacken, geen frisdrank, verse groenten en fruit iedere dag en 1,5 liter water drinken oer dag. Daarnaast dan wel iedere dag minimaal 30 minuten sporten.