Hey, ik ben 13 jaar en mijn lengte is ongeveer 1.55 en ik weeg 44.3 is dat de veel?
Nee hoor. Dat is prima!!! Houden zo
ik ben 13 jaar, ongeveer 165 cm & 45 kilo, ben ik te licht?
ik wil tegen iedereen die hier kijkt of iets heeft geplaatst iets zeggen: je bent goed zoals je bent en blij zijn met jezelf en zelfrespect is makkelijker dan afvallen. maar hier paar tips om af te vallen: (!)
Met 45 kg zit je dan net nog binnen de grenzen. Minder mag je dus niet wegen want dan krijg je ondergewicht. Je zou best iets meer mogen wegen.
Hoi ik ben bella en ik ben 13 jaar en 8 maanden en ik weeg 73 en daar ben ik best wel onzeker over is dit veel
Hoe groot ben je?
ik ben 14 ( meisje )ik weeg 67 en ben 1m 73 ben ik te zwaar?
Nee, je bent niet te zwaar.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik ben 140cm en weeg 26.3kg en ben 14 jaar is dat te licht?
Je bent een paar kilo te licht
Kijk, ik heb zwaar overgewicht... ik word in april 12 en ik weeg 80kg en ben 1m64 ja ik meen da maar als iemand tips hebben die ECHT maar dan ook ECHT helpen bij afvallen dan moogt ge da laten weten plz ga nie haten da ik zoveel weeg? Toch zie K er ni echt zo super dik uit?
Ga naar de huisarts en laat je verwijzen naar een diëtiste.