En waarom geef jij antwoord op je eigen vragen?
Stoppen dus met die onzin!!!! Anders in de ban.
MOD
het is niet makkelijk om je niet druk te maken over je ondergewicht omdat later wel de kilo's erop komen..
Ik ben 14, 1,72 & 54 kilo, ik ben gewoon goed qua gewicht en heb een bmi van 18,3 (op de meeste) maar toch noemen mensen me dun. Ik ben er heen gegaan en gezegd of ze wouden stoppen omdat ik het niet fijn vind. Vast niet iedereen zal ermee stoppen maar een paar zouden het wel begrijpen
Ik heb het zelfde probleem alleen ik word dr nie om gepest ik ben 13 en weeg 43 kilo ik heb egt dunne benen en schaam me gwn dood als ik al door de aula loop ik eet (voor my doen) best veel maar ik kom geen kilo aan ben ook al bezig met die trainingen maar ik ben best wel slap dus ik kom niet zo ver met die trainingen pff naja gwn zoveel mogelijk eten
Ik ben een jongen van 16 jaar, ik ben 1,82 en weeg 78 kg, als het goed is heb ik gewoon een goede gewicht en lengte, maar ik vind mezelf nog te mager, ik heb geen volle gezicht, mijn adersappel is erg zichtbaar wat bij andere niet is, ik heb hulp nodig, ik wil gewoon wat voller worden en wat breder.
Ps: ik lijk gewoon erg dun,en dat ziet er lelijk uit, ik wil dat niet hebben ik wil wat dikker worden, ik heb welvaart aan me gezicht nodig (vet)
Aangezien je nog maar 16 jaar bent, zou ik daar maar even niets aan doen. Dat gaat beslist vanzelf goed komen. En aan die adamsappel kun je sowieso niets doen. De een heeft dat wel en de ander niet. Maar de komende 1-2 jaar zal dat zeker nog wel veranderen, Je gewicht is nu nog goed. Zwaarder moet je zeker niet worden.
Hey vriend,
Wat jij hier nu typt is 100% herkenbaar bij mij.
Ik heb overigens een hoge stofwisseling wat ik in jou geval ook vermoed.
Ga eens langs de huisarts om het te laten checken.
Ik heb ook ontzettend veel moeite met aankomen in combinatie met trainen om breed worden.
Zo zit ik nu op de 3.600 calorieën per dag! En kom als nog vergeleken met een 'normaal' persoon veel minder aan. Maar gelukkig met veel discipline en doorzettings vermogen toch in 2 maanden 7 kilo aangekomen.
Zorg dat je een strak dieet kunt vinden!
TIPS:
1. Eet elke ochtend een grote bord havermout! Dit bevat lang durige koolhydraten die je de hele dag voorzien van energie en koolhydraten.
2. Eet elke avond voor het slapen een bak Franse Magere Kwark! Dit bevat caseïne eiwitten en dit zorgt er voor dat gedurende de nacht je spieren en lichaam volop voorzien word met eiwitten.
3. Chocomelk! Chocomelk bevat enorm veel calorieën je haalt al snel rond de 8/900 calorieën per pak chocomelk! Ideaal want een pak chocomelk kost je maar rond de euro per pak :).
4. Aardappels en rijst! Super gezond en bevatten een bron aan koolhydraten!
5. En tot slot... Weightgainer! Ik heb de Weightgainer Mammoth besteld Je haalt al snel 1200 calorieën uit een shake! Gewoon 2 maatscheppen in een beker klots melk erbij goed schudden en op drinken. Haal de banaan smaak die is nog lekker ook!
Natuurlijk zullen mensen me nu reactie geven dat dit allemaal mierzoet is en ongezond enz enz.. Maar wie mooi wil zijn moet (gesuikerd zijn! XD )
Als je nog meer wilt weten reageer dan op dit bericht ik heb nog veel meer tips en tricks.
p.s Zoek bodybuilding voedingschema's dit geeft een hoop inspiratie!
Ik ben Eric, 47 jaar en ook ik heb ondergewicht. (1.87 m en 62 kilo). Ik eet als een bootwerker, sporten doe ik niet om de met moeite vergaarde kilo's niet te hoeven te verbranden. Ik hoopte altijd dat de kilo's met het verstrijken van de jaren wel zouden komen. Maar dat is dus niet het geval. Ik heb een facebookpagina aangemaakt voor mensen met ondergewicht. Daarin zal ik voedingstips op zetten om aan te komen (dank voor de tip op de webite van voedingscentrum). Maar ook bijkomende problemen zoals: waar vind ik kledingwinkels die voor mensen met ondergewicht toch leuke kleding verkopen en andere tips kunnen op deze pagina gedeeld worden.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik ben 14jaar, 40kg en 1m60.
Ik wil zo graag bij komen!
Iedereen noemt mij dun en das echt ni leuk, bestaat er een shake ofso da ik bv in een dag 5keer moet drinke? 3kg per week wil ik echtt bij kome aubb help me
Aangezien je pas 14 jaar bent zou ik me daar nog niet zo druk over maken.
Shakes e.d. is de verkeerde methode.
Gebruik de [url=https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/eetmeter/]eetmeter[/url] van het voedingscentrum. Daarmee kun je zien of je voedingsgewoonten wel kloppen. Bovendien krijg je daar tips hoe je het kunt verbeteren. Dat veel verstandiger.
Ik ben Anne, ik ben 14 jaar en heb een beetje heel wegveeg overgewicht wat kan ik hier aan doen?
Hoe groot ben je en wat weeg je?
Hoi
Ik ben zelf 12 en weeg rond 32 kilo ik schaam me kapot iedereen zeg dat ik anorexia heb maar dat is niet zo zelf eet ik veel. Mijn moeder zegt dat me zusje van 10 veel veder in de puberteit zit dan ik. En ik had zo graag gewild dat ik haar advies zou geven en niet andersom.
Weten jullie tips om aan te komen?
Om daar iets over te kunnen zeggen, zou eerst eens duidelijk moeten zijn wat je en hoeveel je precies eet.
Gebruik eens 1 week lang de [url=https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/eetmeter/]eetmeter[/url] van het voedingscentrum dan krijg je een beter inzicht daarin.