Wat zijn dat dan voor pillen?
48-50 kg zou voor jou het ideale gewicht zijn
Beste,mijn naam is sirin.
Ik weet egt niet wat er met me gebeurt.
Ik word per maand dik van me buik maar van me benen of handen en rug worden egt niet dik.
Is er meschien wel een probleem.
En ik vind egt raar ik vergeef te veel en ik moet veele keer naar de wc en soms doet me buik wel eens pijn en soms me rug.vind je ni dat et egt raar is.
Groetjes
Sirin
(gewoon een reactie) Ik ben 11 en weeg 50 kilo.. maar ik ben ook heel dun ๐ Waarschijnlijk weeg ik 50 omdat ik lang ben.. ik ben 1.70 .. ๐ก
ik eet ook boem veel maar wordt niet dikker ik eet alles bijna (behalve ham enz.) maar mijn gewicht gaat alleen omhoog niet dat ik voller lijk en ben 1.64 meter lang
eeeee als iemand u pest reageer op deze bericht en kom naar die mensen die u pesten en ik sla hun of praat met hun oke en probeer het verder
Omg, wees blij dat je 13 bent en 40 kilo weegt ik ben sinds 20 december al 13 en ik weeg 35..
Hee ik heb precies hetzelfde probleem, 13 (bijna 14) en weeg 42 en iedereen noemt me botje .. Xx
misschien ben ik een jaartje te laat, maar als je echt wil aankomen moet je niet marsen en snoep gaan eten. Ik ben zelf 17 jaar, 1,90 en bijna 70 kg. Ik wil flink aankomen en breder worden. ben nu een maandje bezig. Wat ik doe is elke dag een bak volle kwark 450gr van de Jumbo eten. Daarnaast goed veel bruine boterhammen eten met vlees, kaas of iets zoets als beleg eten. een eitje is altijd goed en smiddags lekkere sandwiches maken met zalm oid. Probeer veel vlees en pasta te eten. Grote borden opscheppen en blijven zitten tot je het op hebt, anders kom je nooit aan. Ik was tot een tijdje terug heel vaak ziek en dit kwam puur door ongezond eten en geen reserve laagje vet hebben. Dus eet gezond! Maar wel heeel veel van dat gezonde eten. Hoop dat ik hier wat mensen mee help. Chalaz
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Haj! Ik ben meisje van net 16 ik ben super dun en 1,74 meter lang, ik eet echt super veel en wil super graag dikker worden. Iedereen zegt dat ik model moet worden heel irrietand maja
X
Hoeveel kilo weeg je?
het enige wat je moet doen is 15 min voor slapen 1 kleine kom yoghurt eten of 2 schrijven brood
PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ mensjes halp meeeeeeeeee Ik wil gwn norml zijn dus plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz wat tipzz voor deze boy/girl
Hallo boy/girl, je lijkt wel zo'n zwart steriotype.
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je, en wat wil je eigenlijk zijn,dun of wat dikker?
Groeten uit Eindhoven