Beste mensen,
Mijn probleem is dat ik wil afvallen in mijn onderbuik en vooral die nare zwembandjes.
De bouw die ik heb is redelijk vreemd, ik heb namelijk brede armen, schouders en borstspieren + benen. Ik wil dus echt afvallen in mijn onderbuik/zwembandjes.
Kan iemand mij hier advies bij geven? Ben namelijk echt ten einde raad.
Ik train al ongeveer 3 maanden + gezonde voeding die tijd en val echt niets af in mijn onderbuik/zwembandjes.
Mijn stats:
Leeftijd: 23
Lengte: 1.78m
Gewicht: 83 kg.
Lichaamsbouw: Endo/Meso (denk ik)
Slaap: 8+ uur minimaal elke dag
Werk: Bureauwerk helaas
Training cardio:
Dit doe ik heel veel. Ongeveer 6 dagen per week 50 min. 8.5 km. op één tempo zodat mijn hartslag constant blijft.
Krachttraining:
Ik hoef dus niet heel breed te worden, maar weet dat bij het krijgen van spieren dat je in rust meer Kcal. verbrand.
- 30 push-ups
- 100 crunches / 100 reverse-crunches
- 11 kilo in PER HAND dumbells verschillende oefeningen ca. 20 min.
Voeding:
Ontbijt:
- Bakje kwark met All-bren meergranen muesli
- 1 appel
- 1 banaan
- Beker brinta met halfvolle melk
- Suikervrije ontbijtkoek
Lunch:
- 2 volkoren boterhammen met halvarine
- 3 spiegeleieren
- Klein bakje kwark met All-bren meergranen muesli
- Beker brinta met halfvolle melk
Diner:
- Iets met zilvervliesrijst/meergranen pasta/aardappelen
- Brocolli/sperziebonen/salade met olijfolie, mais, sla, peper, zout, tonijn
- Vlees is heel vaak kipfilet of iets anders maar niet echt ongezond
Alles wordt in olijfolie gebakken
Drinken:
Alleen maar water/(groene) thee en koffie. Niets is met suiker!
Tussendoor:
Noten: Macadamia's, Pecan noten
Enige zonde:
Mijn enige 'zonde' is denk ik wel dat ik 1 dag in de week zat wordt van bier of wodka. Maar dit wil ik echt niet opgeven. Dit is ook maar echt 1 dag, zelfs doordeweeks drink ik nooit 1 pilsje.
Verder rook ik niet en gebruik ik geen drugs.