Ook ik heb dit probleem, zelf ben ik 41 jr moeder van 4 kinderen ,186cm lang en weeg 57 kg voor het mooi zouden er zo'n 5 kilo bij moeten maar dit is makkelijker gezegt als gedaan 🙁
Tsja, ben mama van één: 1.83m en 60kg... Mijn man vindt het prima. Kan alles eten en drinken, heerlijk toch!
Ik ben dan toch ook wel benieuwd.
Ikweeg 60 over 1meter90 man, en heb al ongeklopte slagroom tot aan speciale shakes geprobeerd om er 1 kilo bij te krijgen.
Op een dag eet ik een heel donker bruin brood, incl fatsoenlijk beleg dus vleeswaren en kaas en dergelijk, 2 worstenbroodje of iets insgelijks, 2 grote borden avond eten (minimaal 5 aardappels) en dan alles wat ik 's avonds nog naar binnen krijg. (soms nog een pizza of iets in de richting)
Geen gram... al 13 jaar komt er geen gram aan. Ik ga alleen vaker naar de toilet.
Mensen vinden me dun, en dat ben ik ook echt. Ik heb geen kont.. mijn armen zijn dikker op de gewrichten dan rond de spieren, mijn broekmaat is 29-36...
Ik ben echt dun.
Eetpatroon is er gewoon incl ontbijt en dergelijk. Geen fastfood, altijd koken.
Ik weet niet of JustaGirl dit herkend?
Ik heb hetzelfde probleem. Ben 18jaar, 1,70m en weeg +/- 55KG. Ik kom ook niet aan, maakt niet uit wat ik eet. Soms lijkt het zelfs wel of dat ik afval! Wat natuurlijk niet de bedoeling is. Ik vind mijzelf namelijk echt te dun! Maar wat valt er tegen te doen??
Beste Robin6894
Aan de hand van je gegevens kom ik op een BMI van 19. Dat is op zich goed. Kijk een op:
http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-gewicht/bmi-meter.aspx
Hier kun je tips vinden.
Hoi hoi, ik ben 13 jaar weeg 41 kg en ben 164 cm lang.
Ik zit op volleybal dat die ik 1,5 uur per week. Op school gym ik 3 uur en op zaterdag heb ik vaak nog een wedstrijd. En fiets bij elkaar 1 uur per dag naar school. Maar ik ben weel te dun vind ik zelf soms kan je ook mijn ribben zien. En de eerste 9 knobbels van mijn ruggengraat kan je voelen.
Maar ik vind eten wel lekker Hoe kan dit??
Misschien eet je dan toch te weinig
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies