Ik heb best een groot probleem, ik probeer af te vallen maar kom steeds bij.
HET LIGT NIET AAN TE VEEL ETEN.
Door een druk leven is onregel matig eten wat er gebeurd.
Mijn normale dag ziet er als volgt uit qwa eten over een hele dag.
smorgens een kop koffie soms twee.
smiddags vergeet ik te eten doordat ik erg druk bezig ben maar ook vergeet ik vaak te drinken. Ik heb geen honger of dorst gevoel.
savonds eet ik groente en vlees en drink ik vaak halfvolle melk. en nog een kop koffie.
Ik ben al bij een personaltrainer geweest die zegt dat ik moest gaan eten maar dan kom ik juist aan en ik krijg dan een overloop omdat ik erg moeilijk naar de wc kan 1x per week ongeveer voor de grote boodschap.
Verder is mijn suikerwaarde wel goed soms wat te laag zoals in de ochtend 3.9 alsnik wat gegeten heb en er vlak na zit ik ok 6.5 Mijn bloeddruk 9s mooi laag en mijn hartdlag ik rust zit tussen de 54 en 66 in. Bij actiefe inspanning op 103 maar is ook snel weer naar beneden.
Wel behoorlijk zwaar ben er moet zo een 50 kilo af.
Ik rook niet en heel af en toe eens een borreltje maar dat is nihil.
Het vrustreerd mij dat ik niet kan afvallen heeft iemand tips.
Je kunnen kijken of er bij jou in de buurt GLI trajecten zijn.
Dan heb je voor langere tijd begeleiding met zowel bewegen als met je dieet, waardoor je dat goed op elkaar afgesteld kan worden.
Want als je te weinig eet, dan slaat je lichaam alles op wat je binnen krijgt en zul je idd aankomen.
En soms is het ook even zoeken wat voor voedingspatroon bij je past om af te vallen,een diëtist kan je daar bij helpen.
Ga dan eens naar en diëtiste om eens goed naar de voeding te kijken
Als je te weinig eet, gaat je lichaam in de spaarstand en dun kun je ipv afvallen inderdaad bijkomen