heeft er iemand ervaring met sunwell afslank pillen is iemand daar ooit mee afgevallen en hoelveel
Telekens weer ben ik zo verbaasd dat er nog steeds mensen zo DOM kunnen zijn dat ze willen afvallen met pillen!!!
Eey ik ben vooral niet DOM en ik heb die pillen nooit gekocht of geslikt ik ben een verpleegkundige en ben in opleiding en wil dat graag weten omdat ze het willen gaan onderzoeken
klooio jij moet gewoon is oppas dat je zoiets zegt jij zal vast ook iets ooit verkeerd hebben gedaan oownee meneertje is skr helemaal purfect nou dus echt niet he
OEFFF van een verpleegkundige verwacht ik niet zo'n reactie. je kunt het ook gewoon zeggen, zonder schelden.
Marc bedoelde het goed.
Over Sunwell, wie gaat dat eigenlijk onderzoeken? Het is een bedrijf dat met vitaminen, mineralen en kruiden werkt en dus ook met afslankprodukten, ik kan niet achter de samenstellinng komen maar meestal zijn het stoffen die de stofwisseling versnellen, dus ze versnellen of de schildklierwerking of werken op het maag/darmkanaal. Beide is natuurlijk niet zo fijn.
misschien kun je iets bestellen en zo een bijsluiter in handen krijgen?
maar vaak zit dat er niet eens bij.
Succes, Brenda
Alleen via huisarts of apotheek!
Afslankpillen worden steeds gevaarlijker, zo blijkt uit onderzoek van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Hierbij gaat het niet alleen om schimmige internetproducten, maar ook om een aantal pillen en capsules die in normale winkels worden verkocht. Ze kunnen hartklachten veroorzaken. Voor wie te zwaar is, heeft het Voedingscentrum handige afvaltips. Als je toch pillen wilt gebruiken om af te vallen, ga dan eerst naar je huisarts of apotheek.
Of je te zwaar bent, kun je bepalen op twee manieren: door je Body Mass Index (BMI) te berekenen en je middelomtrek te meten. Als daaruit blijkt dat je inderdaad te zwaar bent, kun je op een gezonde manier afvallen met de volgende tips: