Zo'n 2 weken geleden begon het allemaal onschuldig, ik was wat grieperig. Het grieperige is nu weg maar ik heb er wel wat naars aan over gehouden. Me benen voelen loodzwaar en na een stukje lopen voelen ze nog zwaarder, zo zwaar dat ik het gevoel heb dat ik er bijna door heen ga zakken. Ook heb ik veel dorst, veel honger, en moet ik erg vaak plassen. Omdat ik wat grieperig was en ik ook diarree had, had de dokter mij ORS geadviseerd, omdat hij dacht dat ik wat flauw was doordat ik zout verlies bij diarree. Nu is de diarree gestopt maar voel ik me nog steeds zwaar in me bovenbenen, veel dorst veel honger, en vaak plassen. Echter als ik iets zoutigs op heb dan heb ik het gevoel dat ik er weer even tegen aan kan, dat het allemaal wat verminderd. Als ik mijn klachten zo bekijk denk ik zelf aan diabetes, echter kom ik nergens tegen dat zout je wat beter zou laten voelen, dus is mijn vraag, als je diabetes hebt en wat zout inneemt klopt het dat je je dan wat beter voelt? Of zou ik moeten denken aan wat anders? Ik hoor graag!