Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

Even een reminder: dat is een oude bekende die je dagelijks de test laat doen😉
    Hij hyperventileert al weken maar wil er zelf niet aan....

Dan krijg jij een mooi laagje sneeuw,geniet er van ☃️

I know....
    Maar wist ook dat hij de test niet ging doen maar zelf tot die conclusie zou komen

Hij heeft gewoon geen zin in huishoudelijke klusjes,krijgt altijd klachten tijdens zn werk of het huishouden. Gaat ie hardlopen, is het over......valt me op

Normaliter vind ik dat ook helemaal niet erg, maar morgen komt dat niet zo goed uit. Moet nog de weg op

Zou het daaraan liggen denk je?

Het viel me op. Misschien is hij bang klachten te krijgen als hij iets gaat doen en gebeurt het juist daardoor op die momenten. Suus leert ook van fitness fysio, iets met psychosomatische klachten😉

Balen dat je met auto op pad moet, ik gunde je een wandelingetje in de sneeuw

Jammer voor hem dat er zo'n lange wachtlijsten zijn.

Wandelen zit er op dit moment sowieso niet in. Na 100 meter begin ik al te piepen en te puffen...helaas

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Hoe doe je dat met je hond dan? Lukt dat wel?

Hij zou kunnen beginnen met een wat intensiever fysio fitness programma, daar kun je al heel veel meer vertrouwen in je lichaam door krijgen. Zie je bij ons in de groep ook bij mensen. Ook mensen die wachten op verdere begeleiding

Ik heb hier achter de woning een veldje daar kan ik naartoe lopen. Hondje hoeft niet aan de lijn want die blijft naast me lopen. En daar laat ik die dan even zijn gang gaan. Weglopen of zoiets doet die niet. En de mensen hier in de buurt kennen 'm allemaal. Dus die krijgt ook nog genoeg aandacht. De dagelijkse lange wandeling doet mijn vriend voor me.

Dat is fijn,kan je zelf toch nog ook een beetje met hem eruit. Zo laat ik die van ons ook uit als Luuk er niet is, naar het laantje achter bij ons en bij het picknickbankje met de bal gooien zodat ze kunnen rennen

Die maakt er altijd een spelletje van. Een van de bewoners hier (De tuin ligt aan het veldje) geeft altijd een hondenkoekje. Als hij daar iets hoort, gaat hij bij de poort zitten en blaft een keer. Vervolgens komt de bewoner dan naar buiten met een koekje.. En dan kijkt die (de hond) eerst naar mij zo van: mag ik? de mensen hebben zelf geen hond maar wel hondenkoekjes gekocht omdat ze het spelletje leuk vinden

Geweldig,zo genieten mensen zonder huisdier toch ook van dier. Zo wist Jaimie altijd dat hij een appel of banaan kreeg van de mevrouw die eerst in ons huis woonde als ik met hem langs reed,hij stopte dan automatisch even. Nu doet hij dat bij ons nichtje ook,omdat hij van mij wat lekkers krijgt🍎🍌🍊🥕

Zo kunnen ze ook vreugde bij anderen brengen... de buurman vindt het helemaal geweldig

Ja precies!
    Mijn moeder gaat altijd met een oude meneer wandelen,met de oude hond van mn ouders. Vindt die man geweldig. Doen ze een uurtje over een rondje park wat normaal 10 minuten kost. Meneer achter zn rollator en Boef waar ook weinig gang meer in zit

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief