Ik ben lieke en ik ben 13 jaar ik gebaat dus ook een bult in m'n linker borst en het
Doet als je het aan raakt heel veel pijn ook als je het niet aan raakt
Weet iemand wat dit kan zijn ? Ik ben wel bang dat het borstkanker is want dat zit ook in de familie
Hallo Lieke, je borsten zijn aan het groeien en dat doet zeer.
Olga
hallo, ik ben Laura en ik ben 14 jaar en heb grote borsten cup 85 C
een tijdje geleden voelde ik in mijn borst een knobbeltje. ik voel het nog steeds. als ik eraan voel dat doet het geen pijn. Aan mijn ouders durf ik dat absoluut niet te vertellen want dat is super gênant.ik heb geen idee van wat ik het beste zou doen. geef me alstublieft wat raad.
Hallo Laura,
Natuurlijk vertel je dit wel aan je moeder. Het is juist heel verantwoordelijk van je dat jij je borsten om de zoveel tijd controleert. En normaal ook. Het kan een opgezette klier zijn, of mastopatie. Echt, vraag of je moeder een afspraak maakt voor je bij de huisarts. Alleen hij kan lichamelijk onderzoek doen en jou vertellen wat het is.
Groetjes
halo, ik ben een meisje van 13 en heb al een tijdje een knobbel aan me linker borst, net onder me tepel. het doet geen pijn ofzo maar ik ben op me 10e ongesteld geworden en niemand in me familie heeft ooit borstkanker gehaden maar ik had ergens gelezen dat het borstkanker kan zijn. en ik ben daar zo bang voor!!! kan iemand me raad geven!
x
Ik weet niet wat er is maar er is 1 knobbel in mijn linkerborst.Heeft dit iets te maken met de groei van de borsten.Zelf ben ik ook nog klein dus...
Hallo meisje, dat zou heel goed de groeischijf in je borst kunnen zijn. Aangezien jouw leeftijd denk ik daar aan.
Groet Emma
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Meisjes puberteit
http://www.youtube.com/watch?v=vmPrskxLuYc
Teen Facts - Groeipijnen
http://www.youtube.com/watch?v=8HVAh_FGHks
Het is nu al wel een aantal jaar geleden maar ik zit met hetzelfde 'probleem'. Ik ben ook een meid van 19 jaar oud en heb het er al dik een jaar zitten. Wat is er bij jou gebeurd? Ben je nog langs de dokter geweest of moest je het weg laten halen?
Graag hoor ik van je!
Groetjes Joalien
Twee maanden geleden kreeg ik een klein bultje in mijn linkerborst. Gezien mijn leeftijd ( 57, post menopauze) moest ik voor een mammografie en echo. Uitslag BIRADS 2, geen afwijkingen.
Echter op dit moment is het plekje groter geworden en steekt. Kan het alsnog kanker zijn?
Bi-Rads 2 is een goedaardige afwijking. Dat verandert niet binnen 2 maanden. Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken