ik ben ook 19, ik heb precies het zelfde.
sinds kort heb ik een knobeltje in mijn rechter borst gvoeld, in de hoek naast mijn oksel.
ik voel het ook echt alleen wanneer ik bijna ongesteld moet worden.
ik ga het morgen ochtend laten checken
ik ben zo bang.
Lees meer vragen en antwoorden over mastopathie
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=mastopathie&sa=Zoeken#1063
hallo, ik heb vanmorgen toen ik wakker werd een knobbeltje in mijn linkerborst ontdekt, en ik ben echt heeeel erg geschrokken echt super bangg, maar kan dit ook voorkomen bij meisje van 14 ? bij mij zit het knobbeltje net iets onder mijn tepel:$ wil je alsjeblieft reageren
xxx
Hallo meisje, heb jij al borsten dan? Ik denk dat het te maken heeft met de groei van je borsten. Je bent pas 14 en borsten groeien niet alle twee tegelijk en kunnen wel tot je 20e groeien. Houd het knobbeltje maar even in de gaten, als het over een paar dagen niet verdwenen is kun je altijd nog om advies van de huisarts vragen. De kans dat het iets engs is, is zo goed als nul, je bent pas 14. Beetje gerustgesteld? Heb je nog andere vragen?
Liefs, Emma
dankjewel,, ja vanmorgen toen ik wakker werd is het (bultje) een echte grote bult geworden,, mijn ouders hebben de EHBO gebeld, en ik kan zometeen meteen terecht naar de eerste hulp.. dus dan weet ik dalijk wat meer hoop ik. Nou mijn oma heeft wel borstkanker gehad, maar niet op jonge leeftijd,, ik hoop echt dat het niks ernstigs i. Het doet wel heel erg pijn.. dus..
ik laat jullie nog iets weten goed?
xxx lobke
Hallo Lobke,
Hoe is het gegaan? Wat was jouw bultje?
Groetjes, Lana
hoi meid,
ik heb precies hetzelfde gehad, bij mij werd het ook steeds erger , pijnlijker en heel erg rood. Ik kon het op een gegeven moment niet meer houden van de pijn, dus ben ik naar de EHBO gegaan, er bleek dat het een flinke ontsteking is, Ik heb toen antibiotica gehad voor een week. 3 x per dag 1 pil. Na een week was dat knobbeltje nog niet weg,(wel minder, maar niet weg) dus ben ik weer terug gegaan, en nu moet ik aankomende woensdag een echo laten maken. Ook heb ik nog een week dezelfde antibiotica kuur gekregen. Ik ben ook benieuwd naar de echo.
heel veel succes verder.
Lisa.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
hoi lana, bedankt dat je het nog vraagt:
er bleek dat het een flinke ontsteking is, Ik heb toen antibiotica gehad voor een week. 3 x per dag 1 pil. Na een week was dat knobbeltje nog niet weg,(wel minder, maar niet weg) dus ben ik weer terug gegaan, en nu moet ik aankomende woensdag een echo laten maken. Ook heb ik nog een week dezelfde antibiotica kuur gekregen. Ik ben ook benieuwd naar de echo.
Ik zal de uitslag van de echo wel laten horen als je wilt.
groetjes Lobke
Hallo Lobke, dus twee weken antibiotica en deze week een echo. Succes.
Groetjes, Lana
Hallo lana, ja inderdaad, van de echo krijg ik morgen de uitslag, best spannend dus! bedankt dat jullie me zo steunen.
heel veel groetjes Lobke.
Hallo iedereen,
Ik heb sinds 6 maanden pijnlijke borsten met opgezette klieren.
Mijn huisarts vertelde mij dat het een ontsteking was aan de aanhechting van mijn spieren maar na 6 maanden was de pijn alleen maar erger en zitten er 2 bulten een kleine in mn linker borst en een grote in mn rechter borst.
Omdat er kanker voor komt in allebei de kanten van mijn familie vertrouwd de huisarts het niet en moet ik vrijdag voor een echo.
Ik hoop dat het niks is maar ben best bang.
Heeft iemand dit ook?
Groetjes Yessica
Hoi. Ik ben een meisje van 13 jaar en heb een harde pijnlijke bobbel in mijn rechterborst. Ik voel hem als ik er niet aanzit maar ook sls ik er wel aanzit doet hij pijn. Ik heb he sinds vanochtend maar wilde er snel wat researxh over doen. Ik heb niet echt iets kunnen vinden wat op mijn probleem lijkt behalve dit . Maar aangezien k 13 ben wil ik niet met een probleem over mijn borsten naar de huisarts. Groetjes anoniem.