Dat kun je dus zwanger raken.
Ik ben 3dagen mijn pil vergeten 1 in de 1ste week 1 in de 2de week 3de in de 3week.
Nu heb ik maandag op dinsdag onveilige sex gehad hier heb wel een map ingenomen. En dinsdag op woensdag weer onveilige sex gehad. Kan ik nou woensdag nog een map in nemen of zeggen van niet?
Dat zou ik dan wel doen....
Meerdere keren seks binnen 24u, als ik meteen de dag nadien 1 MAP inneem, is dit dan voldoende? Of moet ik meerdere slikken?
1 is genoeg
Hi, ik heb vannacht onveilige seks gehad. Ik slik dus geen anticonceptie. Ik heb meteen vanochtend de MA pil genomen. Kan ik vanavond weer seks hebben zonder condoom? Werkt de MA pil dan nog steeds ?
Nee zo werkt dat niet ! En dat staat ook in de bijsluiter van de MAP
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Geachte heer John (moderator),
Even een bezorgd vraagje :
Ik heb eergisteren donderdag 10 oktober tussen 21u & 22u in de avond onbeschermde seks gehad en ben volledig klaargekomen in mijn vrouw . De volgende ochtend vrijdag 11 oktober heb ik tussen 09u & 10u in de ochtend de morning afterpil aangeschaft die mijn vrouw volledig heeft ingenomen met een vol glas water.
Nu komt het heláás gisteravond (vrijdag 11 oktober) tussen 20u & 21u wederom onbeschermde seks gehad maar deze keer ben ik maar gedeeltelijk in haar klaargekomen .
Zoals gezegd heeft mijn vrouw in de ochtend tussen 09u & 10u de morning afterpil geslikt !
Hopelijk heeft u enigszins wat geruststellend nieuws voor mij (voor ons).
Aangezien wij al een dochtertje hebben van 3,5 jaar bijna 4 jaar en hier al onze handen vol aan hebben zitten wij letterlijk & figuurlijk op dit moment niet te wachten op gezinsuitbreiding.
In afwachting van uw reactie verblijf ik.
Mvg,
Bezorgd
Ze zal dan toch een nieuwe MAP moeten nemen. De MAP kan alleen werken voor de seks die ervoor is geweest en niet voor seks erna. Gebruik van een condoom kan dit soort stress voorkomen...