Nee, maar erg dom was dat wel..
We hadden onveilg seks dus heb ik de map geslikt maar 14 uur later hadden we weer onveilig seks is det een probleem?
Ja, want de MAP helpt daar niet tegen
hoi
ik had een vraagje ik heb gisteren sex gehad met iemand anders maar heb daarna sex gehad met me vriend in de avond heb de MAP ingenomen deze ochtend/middag heb ik weer sex gehad met me vriend wat kan er gebeuren?? Ik heb geen probleem dat ik zwanger wordt van mijn vriend maar wel van die andere jonge help me aub
mvg
"Ik heb geen probleem dat ik zwanger wordt van mijn vriend maar wel van die andere jonge help me aub" Wat moet ik daar nou op zeggen...
De MAP werkt niet altijd... 50% procent kans dus
ik heb 3 dagen na onbeschermde sex een morning afterpil genomen maar 2 uur daarna weer onbeschermde sex gehad 2 dagen later ook , ik ben nog niet ongesteld en het is nu een week geleden dat ik de pil heb genomen. Ik heb wel een lichte bloeding gehad en bijwerkingen van de pil.
Hi,
als je binnen 24 uur 3 keren onbeschermd sex heb, helpt 1 MAP wel? Dus kan je 1 MAP slikken voor meerdere keren sex binnen 24 uur? De pil slik ik ook binnen 24 uur in.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
1 pil is genoeg
Hi,
Gewoon even afwachten
Hallo,
Ik slik de minipil desogestrel aurobindo, afgelopen donderdag was ik die vergeten te slikken daar kwam vrijdag achter en had toen voor beide dagen genomen. Zaterdagnacht onveilige seks gehad met mijn vriend en vervolgens binnen 12 uur de morning-afterpil genomen. Echter had ik in die avond alsnog seks met een condoom, alleen bleek achteraf dat die gescheurd was. Moet ik nu alsnog een morning-afterpil nemen?
Nee, dat is dan niet nodig omdat je diezelfde dag de MAP hebt gebruikt