Hoi,
Afgelopen donderdag heb ik onveilig seks gehad. De dag erna heb ik gelijk de morning after pil geslikt. Alleen afgelopen vrijdag dus weer onveilig seks gehad. Er staat overal bijwerkingen zijn na 2 dagen weg. Het zou dus betekenen dat de pil nog in werking moet zijn klopt dat? Ik ben sinds twee maanden gestopt met de prikpil. Sinds deze 2 maanden ben ik ook nog niet ongesteld geweest en nooit een bloeding gehad. Ik verwacht niet dat ik zwanger ben maar ik weet het niet zeker. Vandaar mijn vraag. Aanstaande woensdag heb ik een afspraak om de prikpil weer te laten zetten.
Zo werkt de MAP toch echt niet. De bijwerkingen kun je wel 8 dagen hebben maar dat betekend niet dat de MAP nog steeds werkt. Je zou dus in principe de MAP weer moeten nemen. Niet erg handig......
Dinsdag 31 januari heb ik de morning afterpil ingenomen binnen 50 uur, alleen ik ben pas weer 1 dag later verder gegaan met de normale pil ik zat toen in mijn laatste week en moest toen vrijdag 3 februari omgesteld worden
En ik ben dinsdag 7 februari ongesteld geworden.mijn docent zei dus dat ik nu een maand lang met extra voorbehoedsmiddelen moet vrijen.
ik zit nu in de 1e week van de pil, maandag ben ik 1 pil vergeten en binnen 12 uur weer ingenomen maar nu was mijn vraag ik heb dus onveilig seks gehad vanavond ( dinsdag 14 feb )
alleen hij is nooit in mij gekomen, dus zou ik weer een morningafterpil moeten innemen?
Als er geen zaadlozing is geweest hoef je niet weer een MAP in te nemen, maar je moet dus geen onveilige seks tot na de volgende stopweek. Je docent (hij had gelijk) had dat al aangegeven.
ik heb vandaag onveilig seks gehad.. MAP ingenomen maar naar twee uurtjes weer onveilig seks gehad.. erg dom maar werkt deze dan nog? Of moet ik een nieuwe innemen ???? Help iemand asjebkieft
je hoeft geen nieuwe in te nemen. Maar nou even geen onbeschermde seks meer
Hoi,
Ik zit nu al een maand weer aan de pil (ben een half jaar gestopt). In die tijd ben ik twee of 3 keer de pil vergeten en de volgende dag dan alsnog ingenomen. Nu had ik woendag avond sex zonder condoom, toen heb ik dus donderdag (gisteren) de morning after ingenomen. Nu heb ik dezelfde fout maar heel even gemaakt, en is hij niet klaargekomen. Moet ik alsnog de morning after nemen ? Ik ben btw donderdag begonnen met mijn stopweek.
Alvast bedankt
Hoi,
Dit berichtje hoort nog bij de vorige. Voordat we bezig waren is hij nog naar de wc gegaan, dus weet niet of dat uitmaakt voor het voorvocht.
Alvast bedankt
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dan hoef je de MAP niet nog eens te nemen.
hoi, ik heb eergisteravond onveilige seks gehad. Ongeveer 2,5 uur later had ik de MAP ingeslikt, maar mijn vriend wilde persee dat ik de MAP ging stampen in water en daarna ging doorslikken. Ik weet niet of hij dan nog wel werkt? En daarom had ik de volgende dag weer eentje ingenomen, maar dan zonder te stampen. En nu net een half uur geleden heb ik weer seks gehad maar gewoon veilig. Ik wilde weten of dit slim was?
Die pillen zijn niet om te stampen... Vreemde vriend die jij hebt....En 2 achter elkaar nemen was al net zo onhandig
Ik kan daar geen antwoord op geven. De MAP werkt helaas niet altijd
Dag, ik heb vandaag onveilige seks gehad met mijn vriend en heb er na MAP ingeslikt. Na 4uurtjes hadden we weer onveilige seks maar kwam hij niet in mij. Zou ik de MAP nog moeten slikken?