Een zoveelste vraag over het vergeten van de pil waarschijnlijk, maar ik kon het niet zo makkelijk terug vinden op het internet.
Ik slik nu voor de 3e maand mijn pil door, al die maanden geen één pil vergeten. Nu ben ik aan het begin van mijn nieuwe strip op de 6e dag, ik heb ongeveer 4 dagen voor het vergeten seks gehad met mijn vriend. Op de gebruiksaanwijzing stond dat ik hem alsnog moest innemen, dus direct gedaan, maar wel 24 uur te laat.
Eergisteren ben ik in de 2e week van mijn pil (ja heel stom) nóg een pil vergeten. Deze heb ik ongeveer 15 uur te laat ingenomen. Ik heb maandag voor het laatst seks gehad.
Wat is de kans op zwangerschap op dit moment? Ik heb al een afspraak geprobeerd te maken bij de huisarts om me verder te laten inlichten, maar ik kan pas maandag terecht en ik wordt gek van de zenuwen.
Op de ene website lees ik dat het niet uit maakt omdat ik heb doorgeslikt, maar ik voel me de laatste tijd niet lekker; misselijk, pijn in mijn rug, hoofdpijn.. Ik slik trouwens de Microgynon 50.
Alvast bedankt!