Hoi,
Ik heb een probleempje, ik kan het maar niet uit mijn hoofd krijgen dat ik misschien zwanger zou zijn, en dat wil ik absoluut niet!
Ik zet even de feiten bij elkaar:
- 27/12 was de eerste dag van een menstruatie
- 15/01 zou ik bevrucht kunnen zijn
- 29/01 had ik een bloeding, maar minder dan normaal en ook geen buikpijn, wat ik normaal wel heb
- 13/02 (vandaag) heb ik een zwangerschapstest gedaan en die is negatief
- ik vind mezelf wel dikker :s
kan ik zwanger zijn,
heb ik de test op het juiste moment gedaan, en hoe kan ik het echt zéker weten?
Bedankt!
Nog een keer testen, en eventueel een bloedtest bij de huisarts, al betwijfel ik of de huisarts bij twee negatieve, goed uitgevoerde, zwangerschapstesten zal meewerken aan een bloedonderzoekje. Maar wie niet waagt, die niet wint!
p.s. een dik buikje krijg je zo snel nog niet hoor.
Weet jij dan misschien waar ik een (goedkope) test vind? (de vorige was vrij duur...)
en ook of ik het op het juiste moment test?
je kan testen als je overtijd bent, maar jij bent dus ongesteld geweest.
als je denkt dat de bloeding niet de echte ongesteldheid was, dan
zou je dus inmiddels wel positief moeten testen.
testen van het Kruidvat zijn niet zo duur en prima, maar misschien moet je even wachten of de menstruatie aan het einde van de maand wel normaal is.
ben je wel aan de pil? of heb je een condoom gebruikt?
groetjes, Brenda
PiL noch condoom gebruikt, maar hij is ook niet klaargekomen, enkel voorvocht. men zegt toch dat je van voorvocht ook zwanger kan worden? ik weet dat de kans klein is, maar het blijft door mijn hoofd spoken... ik heb nu zlfs weer een lichte bloeding out of the blue die veel te vroeg is, ik moet er wel bijzeggen dat ik niet regelmatig ben, maar heb eerder een lange cyclus... kan stress je regels ook beinvloeden?
Ja, stress kan de menstruatie beïnvloeden maar omdat je onbeschermde seks hebt gehad kun je zwanger zijn maar ook een SOA hebben. En die bloeding kàn een innestelingsbloeding zijn geweest... Zeker weten doe je het pas als je getest hebt!