hallo allemaal,
in okt 2009 werd mijn implanon verwijderd omdat de 3 jaar om waren
omdat ik buiklachten en veel onstekingen had was sterelisatie geen optie,en werd me steredil voorgeschreven,de eerste maand ging het prima maar toen,steeds bloedingen tussen door,of steeds overtijd,dit na een paar maanden aan te zien vertrouwde ik het niet en ging naar de arts.
die stuurde me door naar de gyn,niks aan de hand volgens hun, en moest gewoon de pil doorslikken in dec weer bloedingen,het stopte maar niet
ik weer terug naar de arts maar ze praten er gewoon overheen,in jan weer overtijd wel 2 weken,toen heb ik een test gedaan maar er was gelukkig niks aan de hand.ik vertrouwde het helemaal niet meer en vroeg een gesprek aan voor een mirena spiraaltje
de arts vond het een goede keuze,ik het spiraaltje in huis gehaald en wachten tot ik ongesteld zou worden,zodat ze het spiraaltje konden plaatsen,
maar zoals de vorige maand weer overtijd,weer een test gedaan en ja hoor het gene waar ik zo bang voor was,ZWANGER.en nu we hebben 2 kids ons gezin was compleet,ik voel me zo rot,weet je wat de arts ons vertelde om het mom dat ik zei dat ik zwanger was,nou haar mond viel open en ze zei DAT IS KLOTE.
NU ZIT IK ERMEE IK MOET EEN KEUZE GAAN MAKEN DOOR HUN Fout,ik ben woedend laaiend boos
wat moet ik nu?