Beste ik word 3 november geopereerd aan mijn amandelen ze worden dus getrokken.
Ik neem de pil drosana 30 met 21 pilletjes en neem normaal altijd 2 strips achter elkaar.
Nu komt het eigenlijk net uit dat mijn pilstrip stopt op 2 november. (De eerste pilstrip van normaal 2 dat ik neem) .
Nu had ik een vraag kan de verdoving van de algehele volledige verdoving invloed hebben op mijn pil? Zoja wanneer zou ze terug oke zijn? Of kan ik dan een beter 3 nov een stopweek inlassen bevoorbeeld of gewoon blijven doornemen? ๐คช
Een verdoving kan daar invloed op hebben. Dus dan is het wellicht het beste om een stopweek te houden. Als je na de stopweek weer start met de pil ben je gewoon weer beschermd
Ik zag net dat ik me 2 pillen vergist had ik heb tot 30 oktober nog een pil is het dan goed dat ik 30 oktober mijn stopweek begin en dan een stopweek van 6a 7 dagen houd? En dan daarin de 3e mijn operatie.
En ben ik dan vanaf de eerste pil terug beschermt of vanaf de 7e pil van mijn nieuw strip.
Sorry voor mijn vele vragen maar het is de allereerste keer dat ik onder verdoving ga tijdens mijn pil ๐
Bedankt al!
Dan de strip gewoon afmaken en een stopweek van 7 dagen houden, Daarna ben je dan gewoon weer beschermd als je weer met de pil start
Beste
Nu voel ik mij wel wat lastig. Maar ik ga het u toch nog durven vragen.
Ik had helemaal verkeerd geteld in mijn datums.
Mijn pilstrip stopt dus (en nu zonder fout) op 27 oktober. Als ik dan een stopweek van 7 dagen erbij tel zou ik mijn laatste dag 3 novermber zijn. En zou ik met mijn pil terug 4 november beginnen.
Heeft de verdoving dan nog iets van werking op die pil?
Hartelijk dank voor uw antwoorden !
Om dan heel zeker te zijn zou je de eerste 7 dagen van de nieuwe strip aanvullende anticonceptie kunnen gebruiken of de pil nog 3 dagen doornemen met pillen van een andere strip of een reserve strip als je die hebt
Beste John
Dus ik ga het doen zoals u zei he.
Ik neem mijn pil tot dinsdag 29 oktober en start mijn stopweek op woensdag 30 oktober en dan dan stopweek tot dinsdag 5 november en begin dan terug woensdag 6 november met mijn strip.
Dan is het allemaal veilig en oke toch met de narcose? ๐๐
Groetjes en bedankt al!