Ik heb ongeveer 1,5 maand lang (iets meer) de pil geslikt en dus doorgeslikt. Na een langere tijd geeft mijn lichaam altijd aan dat ik een stopweek moet nemen. Nu heb ik het eerder gedaan ivm de vakantie. Ik wilde nier dat mn lichaam t gaat aangeven als k op vakantie ben dus ik wilde al eerder een stopweek nemen. Dat heb ik nu gedaan na iets langer dan 1,5 maand de pil slikken. Afgelopen woensdag (nu is t maandag) heb ik de laatste pil genomen. Nu is het maandag en ben ik nog steeds nier ongesteld… terwijl als mn lichaam t aangeeft ik sneller ongesteld wordt na t stoppen met de pil. Kan dit kloppen omdat ik nu zomaar een stopweek inlas? Of kan ik nu al zwanger zijn?
Een stopweek heeft 7 pilvrije dagen, je stopweek is dus nog niet afgelopen.
Het kan soms wat langer duren voor je gaat bloeden
En het kan ook wel een dag/paar dagen langer of korter zijn dan die 7 dagen.
Als jij denkt dat je risico hebt gelopen zwanger te zijn,omdat je de pil niet op de juiste wijze hebt gebruikt, kun je twee weken na dat onveilige contact een test doen.
Ik ben nu nog steeds niet ongesteld. Klopt dit nog steeds? Of had ik nu al ongesteld moeten worden? Ik ben namelijk echt dik 2 dagen later dan normaal. Maar t verschil is natuurlijk nu wel dat ik zomaar een stopweek neem ipv een stopweek nemen omdat mn lichaam het aangeeft. Dankjewel alvast.
En ik ben trouwens heel goed met de pil omgegaan. Geen enkele keer vergeten dus dat zit wel goed. 4 dagen voordat ik stopte met de pil voor de stopweek heb ik onveilige seks gehad maar dus wel de pil goed genomen.
Twee dagen is heel normaal hoor.
Zeker met het warme weer van de afgelopen dagen
Ik ben gelukkig vandaag ongesteld geworden! Klopt het dat ik wel gewoon zoals gewoonlijk donderdag (overmorgen) de pil moet slikken? Want je mag nooit langer dan 7 dagen stoppen toch? Ondanks dat ik waarschijnlijk nog wel na donderdag blijf bloeden moet ik wel weer de pil nemen donderdag? Dankjewel weer alvast!
Je moet gewoon weer op tijd met de pil starten