Hallo, ik heb sinds vorige week maandag een koperspiraal laten steken. Dit is de eerste keer, want vooraf nam ik de pil. Ik heb hier verschrikkelijk veel buikpijn van gehad, maar die nu wel over is. Nu heb ik meer last van puistjes in mijn gezicht ( vooral aan mijn kin) en heb ik last aan mijn bovenbenen. Ik heb het gevoel dat ik spierpijn heb en ze voelen zwaar aan. Uitwendig is er niks aan te merken. Zou dit door mijn spiraal kunnen zijn? Wat kan ik eraan doen?
Dat lijkt me niet erg waarschijnlijk, tenzij je een koper allergie zou hebben maar dat zou dan getest moeten worden. Ga daarvoo0r naar de huisarts
Ollie,
Dat heb ik dus ook! Ik had dit ook al meerdere forums gelezen. Alle dokters zeggen dat het niet daar van komt maar het is wel toevallig.
Ik heb sinds 2 maanden een koperspiraal en ik heb sinds 2,5 week een soort lichte spierpijn in bovenbeen wat soms uitstraalt naar zijkant been, bil en lies en schaambeen (linker been).
Ik heb dit dus ook sinds mijn koperspiraal. Die heb ik sinds januari dit jaar (na 18 jaar de pil, twee kinderen tussendoor gekregen) en sindsdien heb ik last van mijn linkerbeen. In de omgeving waar ook mijn pees zit (lies).
Wel al mee naar de dokter geweest en die drukte ook op pees etc maar dan doet het geen pijn.
Als ik een ovulatie heb (ovulatie klachten heb ik nu ook ineens) en of menstruatie is die klacht erger. Het doet niet echt pijn maar meer zeurend. Het kan uiteraard ook komen dat ik dit nu heb omdat ik geen hormonen meer heb/krijg en dat die klacht meer naar voren komt dat weet ik niet. Ik had in elk geval nog niet aan de spiraal gedacht.
Hij gaf wel aan dat als ik het nog heb ik terug moet komen maar nog niet gedaan eigenlijk. Maar het is echt alleen dat linkerbeen.
Als aanvulling. Ook bij mij bovenbeen (voorkant zeg maar) met uitstraling naar pees/lies (binnenkant) en zijkant andere kant.
DIT HEB IK OOK! Vorige week geplaatst
Veel last van het plaatsen, baarmoedermond wilde niet open en 3 artsen kwamen het proberen.
5 dagen pijn en kramp
2 jaar geen anticonceptie gehad en nooit last van mijn benen.
Doe topsport en loop rond de 4:20 de km en nu bij 6:30 de km zware benen en hoge hartslag.. ik laat hem er morgen na 6 dagen weer uit halen want dit is helemaal niks..