Ja dan kun je alleen maar wachten op je menstruatie en als deze niet komt een test doen.
Laat je het nog even weten?
Vrijdagavond hebben mijn vriend ik wat liggen "vrijen": vingeren, aftrekken, pijpen... maar hij is niet in me klaargekomen... Nu ja, was ik natuurlijk al een week de pil vergeten slikken (dom dom dom) en ben ik de ochtend erna gelijk om de morning after pil gegaan en mijn pil, die ik dan ook gelijk ben beginnen slikken... Zondag was het weer prijs, deze keer is hij wel in me geweest. Tja, omdat ik echt niet wist wat doen, ben ik me de ochtend erna nog een morning after pil gaan halen en slikte dan ook nog eens de pil. Denken jullie dat de kans groot is dat ik zwanger zou zijn of eerder klein? We zijn nu 12 jaar samen en het is de eerste keer dat me zoiets gebeurt, voor jullie me gaan veroordelen... Ik weet dat het dom is, maar ben ook maar mens. Graag jullie mening...
Hoi
de kans zit er natuurlijk altijd er wel in dat je zwanger zou kunnen zijn. Als hij de laatste keer wel is klaargekomen en daarna de morning after pil heb ingenomen ja dan is er inderdaad de kans dat je zwanger zou kunnen zijn ik zou even toch voor de zekerheid een test gaan doen om te kijken of je zwanger bent of ga even langs je huisarts.
Groetjes
ik snap dat je de morning after pil al 2x hebt genomen, maar je zou na relatie van 12 jaar niet blij zijn met een kindje, ook al is het niet gepland?
Is geen oordeel hoor! Misschien willen jullie uberhaupt geen kinderen, nooit niet. Maar ben zelf na 11 jaar relatie zwanger geraakt. Was ook niet gepland, maar waren wel blij alhoewel ik in eerste instantie erg geschrokken was. Nu een schat van een kind.
Maar om antwoord te geven: ja, er is een kans dat je zwanger bent ja. Alleen is het nog te vroeg om daarvoor te testen. Beste moment om te testen is denk ik een week of 2 a 3 wachten, want je praat over afgelopen zondag, dus dan zou het nog heel pril zijn. Weet niet of het in dat geval verstandig is om door te gaan met het slikken van de pil. Misschien beter stoppen en condoom gebruiken totdat je zekerheid hebt, maar overleg dit met de huisarst.
Ik heb wat vragen wat betreft de pil.
Ik ben de allereerst pil vergeten in te nemen. Ik heb die week regelmatig geslachtsgemeenschap gehad. Is er dan een grote kans op zwangerschap? Ik heb trouwens die vergeten pil helemaal niet meer ingenomen. Ik merkte wel 2 dagen erna, dat ik nog een beetje last had van bloed verlies, terwijl ik helemaal niet ongesteld nog moest zijn. Weet iemand wat dat is?
Verder heb ik ook in de eerste week het volgende gehad: ik moest de pil om s'avonds rond 10 uur ongeveer in nemen. Ik was te laat en heb hem die morgen ingenomen. De volgende pil heb ik toen ook weer later s'morgens ingenomen. Is dit ook slecht?
Ik weet dat ik er wat beter mee moet opletten, maar wie kan me hier een reactie opgeven. Zou heel graag wat duidelijkheid hebben.
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes
Sj
mijn reactie is: dom.
je moet voorzichtig zijn (als je niet zwanger wilt worden)!
maar ja dat zul je zelf ook wel weten...heb je geen gebruiksaanwijzing bij de pil? ik heb daar altijd een bijsluiter bij daar staat alles in. als je hem vergeten bent, in welke week enz.
je moet maar eens kijken. uit mijn hoofd weet ik ook niet hoe dat zit in de eerste week, maar volgens mij is dat een kritische week.
bel anders ff je huisarts, je kan het ook gewoon aan de doktersassistent vragen, of wacht je volgende menstruatie af en haal een test.
succes
dit is de slechtste dag om de pil te vergeten. Ik heb een te lange stopweek gehad. In mijn bijsluiter staat dit ook. of als ik kijk op pilvergeten.nl
Is de kans heel groot als je hem dus in de pilweek1 bent vergeten en dus een langer stopweek heb gehad en je hebt in de zeven dagen erna elke dag wel gemeenschap gehad?
Hoop op een reactie!
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik moet pas over 3 weken ongesteld worden dus dan kan ik toch nog geen test doen? Of kan dat wel, want dan doe ik dat vandaag nog!
Alvast bedankt voor je reactie!
Hallo iedereen..
Ik ben nu al zeker 2 en half jaar aan de pil..lovette..en ben het 2 dagen vergeten in te slikken..heb toen ook gemeenschap gehad en kreeg de dag erna bruin bloed..heb dat nu al 5 dagen..ik ben eerder wel me pil vergeten maar heb dit nooit gehad..
wil graag weten wat het is..iklees veel over dat het innestellingsbloedingen kan zijn of gewoon oudbloed. ..wil er graag vanaf en ok gewoon weten wat er met me lichaam aan de hand is..
hopelijk kan iemand me hier antwoord geven..
alvast bedankt
ik heb een vraag moet vandaag ong worden..nu werd ik vannacht wakker met een heel misselelijk gevoel bijna overgeven nog net niet..ik ben een paar de pil vergeten kan dit een symptoon zijn geweest van een zwangerschap??lijkt me beetje vroeg.en hoop het eerlijk gezegt ook niet
Groetjes..
Ja, kan heel goed. Even afwachten maar denk ik. Wel beetje dom dat je 't vergeten bent!
ik slik altijd de pil op tijd, en nu heb ik de afgelopen dagen heel erg last van buikpijn en hoofdpijn..
gisteravond ben ikhem voor een van de eerste keren vergeten, en nu heb ik een soort slijmerige afscheiding met volgens mij wat bloed..
kan dit een teken zijn dat mijn menstruatie komt doordat ik de pil vergeten ben of is het wat anders?
groetjes noa