nou je lichaam is ontregeld doordat je 2 dagen je pil ben t vergeten hier reageert je lichaam op heb ik ook al een s gehad dus don't worry
Tip van mij , ik heb ook 1 keer me pil vergeten ben zo geschrokken dat ik mijn mobiele telefoon nu heb in gesteld om me elke avond te waarschuwen. ๐
Ik heb nu precies hetzelfde, zit ook nog in de eerste week en het lijkt alsof ik WEER ongesteld ben na 2 x vergeten.. ik heb ze nu ook alletwee genomen maar is dit niet slecht? en stopt het bloedverlies nu wel weer?
bedankt alvast xxx
Hai, lees deze website even door.
mijn nieuwjaar begon echt geweldig.. ik was behoorlijk aangeschoten en bleef bij mijn vriend en nog een paar mensen slapen en ik was mijn pil vergeten. toen stond ik er niet bij stil en pas de volgende avond merkte ik aan mijn strip dat ik het was vergeten..
ik heb een schema gemaakt dat jullie kunnen zien wanneer ik heb vergeten ben en wanneer ik geslachtsgemeentschap heb gehad.
Dag 1 t/m 7 ongesteld
Dag 8 vrijdag eerste dag pil
Dag 9 zaterdag tweede dag pil
Dag 10 zondag derde dag pil Seks!
Dag 11 maandag vierde pil
Dag 12 dinsdag vijfde pil
Dag 13 woensdagavond pil vergeten
Dag 14 Ovulatie Seks! En in de avond 2 pillen genomen.
Dag 15 vrijdag
Dag 16 zaterdag
Dag 17 zondag
Dag 18 maandag
Dag 19 dinsdag innesteling
Dag 20 woensdag innesteling
Dag 21 donderdag innesteling
Dag 22 vrijdag
Dag 23 zaterdag
Dag 24 zondag
Dag 25 maandag
Dag 26 dinsdag
Dag 27 woensdag
Dag 28 donderdag
ik heb dus de volgende avond 2 pillen genomen.. maar dit is dus eigenlijk 24 uur te laat.
ik heb hier een schema gevonden op het internet over hoeveel procent kans er is
Dag Kans Dag Kans
1 t/m 6 0,1% 13 17,3%
7 0,7% 14 14,1%
8 2,5% 15 9,1%
9 5,5% 16 4,9%
10 10,4% 17 1,9%
11 14,6% 18 t/m 28 0,6%
12 16,9%
dit vond ik nogal een hoog percentage.. en ik schrok hier best wel van..
ik weet niet of het klopt..
en wat ik nu moet doen??
het schema is nogal moeilijk te bekijken.. maar bij dag 13 ( de dag dat ik mijn pil ben vergeten )
17,3 %
en voordat ik mijn 2 pillen heb genomen heb ik dus ook nog eens seks gehad. ik gebruik geen condo
De pil is in theorie 99,9% veilig.
In werkelijkheid is het 97%. Oorzaken zijn: vergeten pil, diarree, antibiotica, enz.
Jouw kansberekening is gebaseerd op sex zonder voorbehoedsmiddelen.
Maar je gebruikt de pil en die is nu verminderd betrouwbaar. De kans is wel aanwezig maar veel kleiner dan je denkt.
Wil je zekerheid om niet zwanger te raken, dan kun je nog een spiraal laten zetten. Dit moet binnen 5 dagen gebeuren.
Goed advies Anita. En ik denk ook dat deze patient zich in het vervolg beter kan informeren vooraf in plaats van achteraf met alle ongerustheid van dien. let op dat door spanning de menstruatie extra lang kan uitblijven, wat weer stress in de hand werkt enz. Opletten dus in het vervolg.
Kalf dempen en put verdrinken enzo... Nederlands spreekwoord!
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hoi,
Mijn Vriendin is de pil vergeten op dag 9. Op dag 6 hebben wij nog gemeenschap gehad. Ze maakt zich nu erg zorgen of ze nu zwaner is of niet.
Het zou zo moeten zijn dat het in de tweede week geen kwaad zou moeten, maar omdat het er toch 2 dagen vanaf ligt, maakt ze zich zorgen. Omdat het zo dicht bij week 1 igt.
Kan iemand dit ophelderen?
Gebruiken de bijsluiters misschien een vaste week, voor het gemak, dus dat de "eigenlijke week" pas begint bij dag 6 bijvoorbeeld.
Bij voobat dank.
ga ff een testje doen, grote kans dat je pregnant ben!!!! โ
hallo,
ik be in de tweede week van mijn strip 3 x de pil vergeten en die dagen ook gemeenschap gehad.
ik heb nu steeds erge buiklpijn in mijn inderbuik kan ik nu ook zwanger zijn of niet? ik wil namelijk nog geen test kopen...
liefs anoniempje
het gebeurd vaak als je achter elkaar de pil vergeet dat je ongesteld gaat worden.
je hormoonhuishouding raakt hierdoor in de war.
het bestaat gewoon niet dat je na een paar keer de pil te zijn vergeten dat je nu al zwangersschapsverschijnselen al hebt.
dus ik denk dat je ongesteld gaat worden.
ennehh als je nog geen kinderwens hebt dan raad ik je aan om niet te slordig met de pil om te gaan.
en mocht je vergeetachtig zijn waar je niks aan kunt doen dan raad ik je aan om de prikpil te gaan halen.
die heb ik zelf ook altijd gehad.
Ik weet niet goed hoe ik m'n vraag moet stellen maar ik zal het maar zo proberen:
Ik heb afgelopen maand de pil doorgeslikt en was dus bezig met de 2e strip. Maar in de derde week van die strip was ik een pil vergeten. Nou las ik dat je op elk gewenst moment kon stoppen met die 2e strip, maar uit schrikreactie had ik wel die pil (na de 12 uur verstreken tijd) ingenomen.
Kan dit kwaad? Want ik ben hierna wel gelijk gestopt met de pil (stopweek dus). En normaal word ik dan woensdag ongesteld, maar nou nog niks (nu is het dus donderdag). Of kan het dat je door het doorslikken pas later ongesteld word??
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen...
xxx
Linda
heyhey
doorslikken kan idd effect hebben bij mij bleef het een keer helemaal weg erdoor maar de vraag is het je dan die 2/3 dagen van te voren uberhaupt seks gehad (in de bijsluiter wordt om een week gevraagd voor de zekerheid maar zaadcellen leven over het algemeen niet zo lang....
succes