[i][/i] Het heeft namelijk te maken, marc dat ik vele keren vroeggeboorten gehad heb, waarbij die baby`s geboren worden en na een half uur dood gaan. Ik heb eerder onder de naamClauida gemailt en nu onder clauida...
Ik heb altijd cerclagebandjes gehad wanneer ik omgeveer 16 weken was en toch krijg ik rond de 21 weken weeen en dan geven ze me in suriname dan gewoon tabelten om ze te stoppen wat toch uit loopt tot vroeggeboorten. MIjn baarmoeder mond staat open en ze sluiten het maar ja .. delaaste keer was het losgeraakt zegt mijn gynocoloog in suriname.
Wat ook erg pijn doet is wanneer ze die placenta handmatig verwijderen uit mijn baarmoeder dat toch steeds bijs tukken naar buiten komt en later toch gecurateerd word. Ik lijd maar heb zo graag een verlangen om eens een te mogen. Hier is het zo moeilijk een kind te adopteren als je zelfniet veel geld heb begrijp je>?
radeloos ben ik omdat vruchtbaar ben, en ze leven maar het mijn zwangerschap eindigt altijd rond.. 21 weken jammer dan zijn die baby`s niet levensvatbaar>??