ik heb een abortus laten plegen maar vlak daarna dachten mijn vriend en ik...kom laten we een x wat anders doen tijdens de sex. Dus hij pakt een permanent marker met van die ribbeltjes op de achterkant hij stopt hem in mijn vagina en begint er mee te bewegen even later haalt hij hem eruit en zit er allemaal bloed aan en er zit zo'n inkeping aan het eind en daar zat een plasje bloed in. nu ben ik bang dat mijn baarmoeder of iets beschadigt is en dat ik dan onvruchbaar kan woren of zijn?? nou heb ik wel gelezen dat je last kan hebben van bloedingen na een abortus... de permanent marker was zoals een standaard stift niet groter of kleiner. ik hoor graag jullie mening...en lachen mag het is namelijk nogal super dom!
Beste.
U heeft waarschijnlijk een ader geraakt door die stift in u kut te stoppen.
U kunt het best een inwendig onderzoek starten, voor het te laat is .
Dag..
Het inbrengen van scherpe voorwerpen in de vagina en anus komt vaker voor dan wij zouden denken. Het is schaamtevol maar moet met respect bejegend worden. Natuurlijk denkt ieder het zijne van dit soort praktijken maar een objectief advies is wel het beste.
Vanzelfsprekend is het onverstandig omdat interne structuren beschadigd kunnen raken, met alle mogelijke gevolgen van dien.
Raadpleeg in boven beschreven gevallen altijd een arts, om bijkomende complicaties te voorkomen.
natuurlijk moet je dat met respect behandelen ; - ) ik weet alleen dat ze om dit soort foto's in het ziekenhuis toch echt heel hard lachen hoor!
een pils flesje in een anus omdat iemand erop is gevallen:- ) of een lamp erin. ze komen met de vreemdste voorwerpen op de ehbo terecht, soms een regenjas omgeslagen en een apparaat aan hun geslachtsdeel.
een beetje voorzichtigeheid is dus geboden!
Brenda