Ben sinds half mei gestopt met de pil..hierna na 5 weken uit mezelf ongesteld geworden en in juli had ik t gevoel dat ik zwanger was en teste mij op 17 juli en bleek het negatief te zijn.
Op 18 juli werd ik ongesteld (wel maar 2 dagen echt bloeding en normaal heb ik dat 4 dagen) Daarna een week niks van bloedingen gehad tot vorige week zondag 27 juli. Toen zag ik bij het plas afvegen een druppel bloed. Dit heb ik nu al 6 dagen dus het is niet zoveel bloed dat ik een maandverband in moet maar inlegkruisje toch wel. Het is fel rood met bruin.
Nu heb ik vanmorgen 1 augustus weer opnieuw een zwangerschapstest gedaan en tot mijn verbazing dit keer wel twee streepjes dus zwanger!
Heb alleen twijfels hoe dit nu komt dat ik steeds blijf bloeden. Ben ik nu wel of niet zwanger en is dit normaal?
Hey Naomi,
Zelf slik ik gewoon de pil, dus ik heb er verder geen ervaring mee. Maar mijn zus heeft tot 5 maanden gewoon gebloed, alsof ze ongesteld was en toch was ze zwanger en beviel van een gezond kindje!
Misschien dat anders eventueel je huisarts je kan onderzoeken, zodat je echt zeker weet of je zwanger bent? Of wil je hem er nog liever buiten houden? (ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent ...)
Succes ermee!
Ik hoop dat je iets aan mijn bericht hebt!
Liefs Yasmijn (20 jaar)
beste naomi
het zou goed kunnen dat je last heb van innestel bloeding.
zelf (heel toevallig) ben ik ook in mei gestopt met de pil.
heb 2 dagen rood/bruin bloed verloren en bleek toch zwanger te zijn na het doen van een test.
ben nu inmiddels precies 2mnd (8wk) zwanger van mijn tweede kindje.
mijn advies is om je urine in te leveren bij de huisarts en aan te geven dat je het wil laten na kijken op een zwangerschap.
al is het maar een bevestiging.
laat dan ook doorschemeren dat je het niet vertrouwt en dat je bloed verliest.
een goede dokter stuurt je dan door naar een gyn waar er een echo gemaakt zal worden.
voor de 6e zwangerschap week zie je alleen een vrucht zakje en bij de 8ste week zie je het kindje wat dan nog maar een "klompje cellen"is en je er nog niets in kan zien wel het bewegen van het hartje.
laat even weten hoe het verder gaat ok?
liefs wendy
Ja ik ga zometeen naar de huisarts om mijn urine in te leveren.
Hij gaat dan testen of ik daadwerkelijk zwanger ben en hopelijk verwijst hij mij dan ook door naar een gynaecoloog.