Hallo beste
Het soort gelijke komt nu ook hier voor.
Hoog libido flinke buikpijn opgezette buik gehad weet niet of ik een eisprong heb gehad ben nu 3 weken met de pil gestopt ivm met een kinderwens. Met pijnlijke borsten tepels en het eten wat ik eerst geweldig vond had ik geen zin in vond ik zelf erg vreemd normaal kun je mij daar snachts voor wakker maken en heb wel erg veel honger
Hoi, ik ben 20jr en ben nu toch al 2-3maanden niet meer aan de pil want ik en mijn vriend willen een kindje, ik ben naar de gyneacoloog gegaan vlak voor ik stopte met pil en alles was inorde, heb ook foliumzuur gekregen (vergroot kans op zwangerschap), nu de laatste 2 weken heb ik last van volgende : gevoelige/pijnlijke tepels, zwaardere borsten, bobbeltjes op mijn tepels (veel meer dan normaal) pijn in onderbuik, steken in onderbuik en lies, rugpijn, puistjes op mijn borst en lichtjes op mijn rug (ook meer in gezicht), winderig, grote eetlust, heel snel uitgeput (geen adem meer, gebruik regelmatig puffer laatste tijd), hoofdpijn (meestal erger naar de avond toe), soort van druk op mijn ogen erge stemmingswisselingen en heel erg licht geraakt, ik ween ook zonder reden en ik kan snachts niet slapen maar geraak smorgends ook niet uit bed... Ik ben nu al wel een tijdje 'verkouden' en dat blijft aanhouden. Zijn dit symptomrn van zwangerschap of zijn dit (late) symptomen van stoppen met pil ?? (ik neem mijn pil 3jaartjes ongeveer)
Het eerste duidelijke signaal van een eventuele zwangerschap is het uitblijven van de menstruatie. De eerste 2 weken na conceptie zijn er nog geen zwangerschapssymptomen. Daarmee is echter niet gezegd dat je niet zwanger zou kunnen zijn. Doe dus een zwangerschapstest als je menstruatie uitblijft. Als je door het stoppen van de pil nog een onregelmatige cyclus hebt, kun je een test doen 2-3 weken na de vermoedelijke conceptie.
De klachten kunnen echter ook door het stoppen van de pil worden veroorzaakt. Het ontpillen.
Hallo
Ik ben 4 weken gestopt met Diane 35. Ik weet niet of deze klachten hierdoor komen: spierpijn, zweten, maagzuur, duizelig, pijnlijke borsten, branderig gevoel huid... Hoe lang duurt het voordat de klachten over zijn? Is dit na de eerste menstruatie beter?
Het zou door het stoppen van de pil kunnen komen.
Maar na 4 weken zou dat eigenlijk over moeten zijn. Ga met de klachten naar je huisarts
Ik ben begin januari gestopt met de pil omdat ik graag een kindje wil maar als ik ingesteld ben is het donkerbruin en niet rood ook ben ik misselijk en last van me borsten heeft iemand dit ook meegemaakt?
Ik ben 16 januari 2016 gestopt met de pil en heb nu `stevige` hoofdpijn. Elke dag hoe kom ik daar vanaf ?
anoniem1
Het is nog maar de vraag of de hoofdpijn door het stoppen van de pil wordt veroorzaakt. GA met de klachten naar de huisarts
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Zou te maken kunnen hebben met pilgebruik van de afgelopen tijd. De pil verandert de hormoonhuishouding en verlaagt de zinkspiegel. Het oestrogeen wordt te hoog ten opzichte van het progesteron, het wordt ook wel oestrogeendominantie genoemd. Je kan dat wat bijsturen, onder andere met voeding en bepaalde middelen.
Veel mensen komen ook magnesium en vitamine B tekort, wat aanvulling zou kunnen schelen in de klachten.
Dit heb ik ook allemaal gehad en nog steeds last. De huisarts kan maar niets vinden. Mijn weerstand zou te lasg zijn. Verder heb ik ook borstonderzoek gehad en daar vonden ze niets. Althans niets wat erg is. Ik heb nu iedere maand die enorme schijven en dikke klieren in mijn borsten. Verder steeds die rare keel spierkramp in nek en schouders maar soms ook in armen en benen. Spontane spastische darm erbij en droge ogen. Vaak hoofdpijn duizelig misselijk. Maar ze kunnen niets vinden. Wordt er doms hopeloos van. Het lijkt alsof heel mijn lichaam ondersteboven is. Dit is al bijna een jaar gaande. Mijn keel sinds 3 maanden.
Zeer herkenbaar. Maak nu het zelfde mee..
Ben wel blij dat ik nu zeker weet dat het van mijn pil komt
Wat progesteroncrème kan helpen de boel wat te herstellen.
na heel wat jaren gestopt met de pil,ik ben nu 66 en 3 maanden gestopt met de dianepil
allereerst flinke spierpijn in heupen en bovenbenen,soms niet altijd kletsnat wakker worden,en wat heel vreemd is... bijna geen eetlust ik eet omdat ik moet eten ,
ben ook 2 kilo afgevallen, dat is niet erg
maar vreemd dat je niet meer verlangd naar iets lekkers ook n wijntje,ik loop er niet meer warm voor
hee allemaal, ik ben 3 jaar geleden begonnen aan de pil wegens jeugdpuistjes. ik ben nu 17 en wil heel graag stoppen alleen ben ik heel bang om puistjes opnieuw te krijgen. zijn er manieren om dit te verminderen? zoals langzaam de pil afbouwen? bijvoorbeeld steeds een lagere dosering..
ik heb nu al een lagere dosering gekregen waar ik overmorgen mee zou moeten beginnen. ook hier heb ik vragen over, als je overstapt op een lagere dosering, krijg je dan ook puistjes? en ik vraag me ook af dat als je stopt met de pil, hoelang het duurt voordat je puistjes weg zijn. ik ben hier echt heel onzeker over geweest en ik wil dit gewoon niet opnieuw meemaken.
ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.