Hallo,
ik ben 2,5 maand gestopt met de pil, na 6,5 jaar dr aan te zijn geweest. Toen ik stopte ben ik vrij normaal ongesteld geweest, maar daarna dus helemaal niet meer. Dus ik ben nu een dikke 2 maand niet meer ongesteld geweest.. Vlak voordat ik stopte was ook niet heel precies met de pil en heb wel eens 1 vergeten ofzo, en voordat ik ongesteld was heb ik ook nog sex gehad.
Ik voel me op zich normaal, alleen heb ik een beetje een ander buikje (weet het niet anders te verwoorden), ben 6 kilo afgevallen maar dat buikje is er niet af, maar dat kan ook andere redenen hebben, en heb wel eens een steek in mijn onderbuik..
Wat kan het zijn?
Je zou het kunnen toeschrijven aan het ontpillen, of aan een zwangerschap. heb je al een zwangerschapstest gedaan?
Lees meer vragen en antwoorden over
Uitblijven menstruatie
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=uitblijven+menstruatie&sa=Zoeken#1486
ik ben sinds een maand gestopt met de pil maar ben wel ongesteld geworden deed wel heel pijn veel steken enzo maar wel normale ongesteldheid maar normaal ben k 3 a 4 dagen en nu ben ik het nog 2 weken later het is niet echt veel zijn maar hele kleine beetjes (miss raar gezegt maar puntje in de tampon bloed per dag .) maar het houd niet op heb er niet echt last van maar jaa ik wil er niet dat het blijft . nu ben ik bang dat het niet weg wil zolang ik die pil niet slik en ik dus altijd alsware beetje ongesteld blijf ? of gebeurt dat niet ?? iemand ervaring ermee ??
reden dat k mee stop ik vergeet hem constant en heb toch geen vriend dus hoef de pil nou niet , dus is dit normaal of moet ik me zorgen maken ben so bang dat er wat miss is omdat 2 jaar terug ongg had ik een bloeding voor 6 weken hele erge enstond op me kop van de pijn werd alleen maar erger en toen kreeg ik int zieknhuis pille die mensen krijgen na hun miskraam om het schoon te maken ,
ik wil nog wel kinderen krijgen dus ben so bang dat er iets miss is iemand enig idee ??
Hoi Hoi,
Op dit moment willen mijn vriend en ik zwanger worden.
Ik heb deze week mijn laatste pillen (mycrogynon 30) opgemaakt. Nu moet ik dus ongesteld worden en daarna stop ik met de pil.
Nu lees ik hier allemaal nare bijwerkingen van het stoppen met de pil. Na hoe zo'n lange periode stoppen deze nare bijwerkingen en heeft iedereen hier last van?
Ook iemand ervaring met het stoppen met de pil van mycrogynon 30?
Groetjes,
Ha Annegie,
Hier hetzelfde verhaal;na 11 jaar microgynon 30 te hebben geslikt, nu sinds 2 dagen officieel 'pilloos'. Ook wij willen graag een kindje, dus vandaar.
Moet zeggen dat er idd heel veel vervelende bijwerkingen te lezen zijn, maar ik ga ervan uit dat het bij iedereen anders werkt, dus zie het wel!
Had afgelopen dagen wat hoofdpijn, wat ik nooit heb, maar ja...ook ietwat drukke periode, dus dat kan het ook zijn.
Ik wacht het af! Succes en wie weet tot het forum!
Groetjes
Hoi Mav,
Nou ben nu bijna 1.5 week gestopt en begin nu af en toe last te krijgen van steken in mijn onderbuik. Jij dan?
Vind ook dat ik erg futloos ben. Heb jij hier ook last van?
Gr
Hallo,
ik ben nu twee maand gestopt met de pil,na 14 jaar slikken.
Ook ik heb last van hoofdpijn,misselijkheid en voel me veel neerslachtig en emotioneel.Ben jij al verder met onderzoeken of blijkt dit zo te horen?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hoi Shelly,
Had je het tegen mij?
Zo ja, ik ben nog niet op onderzoek uit geweest. Ga er maar vanuit dat het zo hoort. Er zijn blijkbaar zoveel verschillende bijwerkingen. En denk ook dat de een er meer last van heeft als de ander.
Hoofdpijn heb ik gelukkig niet zoveel. Wel vaak last van steken en pijn in mijn onderbuik en begin ook meer last van afscheiding o.i.d te krijgen. Niet echt prettig.
gr
Hoi,
Ik ben twee maanden geleden gestopt met de pil (na 4 jaar) en heb sindsdien (misschien iets daarna) last van mijn buik na het eten van ei. Na bloedonderzoek blijkt dat ik inderdaad niet meer tegen kippeneieren kan. Is dit toeval of kan deze 'allergie' ontstaan zijn doordat ik gestopt ben met de pil?
Groetjes!
Ik ben 6 maanden aan de pil geweest vanwege de overgang,na eerst een jaar vanalles te hebben geprobeerd,niets hielp.Ben nu 3 weken met de pil gestopt had het idee dat het niet hielp,maar de klachten worden nu weer veel heftiger,is er iemand die dit herkent.
ja ben er ook mee gestopt sinds een maand nu en heb er ook erge last van, me arts vertelde dat het gewoon komt door de hormonen die gieren op het moment gewoon door je lijf!
Hoi,
Ik ben sinds 3 maanden gestopt met de pil. daarvoor ging alles prima ik werd normaal ongesteld en had geen pijn ect.
Nu ruim een week ben ik zwaar ongesteld geworden met veel bloed. Het begon met een hevige buikpijn en dat duurde een hele dag!!! Ik dacht dat ik dood ging van de pijn, de pijn zat midden onder in me buik. Ik had zware steken en kon bijna geen adem meer halen van de pijn het leek wel of ik weeen had!!
Heeft iemand dit ook gehad na een paar maanden te zijn gestopt met de pil??
ook ik ben nu bijna 3 weken geleden gestopt met de pil om zwanger te worden. ik ervaar geen hoofdpijn, maar ben wel moe en heb een gespannen gevoel in mijn onderbuik. ook is het een beetje opgezet mijn buik..gisteren voor het eerst seks gehad met mijn vriend nadat ik gestopt was met de pil, en t was alles behalve fijn! we zijn maar gestopt want t voelde alsof ie continu tegen mijn baarmoeder aankwam, alsof het enorm opgezet is daarbinnen.ik hoop dat dit gauw overgaat anders wordt t een beetje moeilijk om zwanger te worden:( als er geen lol aan is op deze manier
Hoi Mieke,
ik ben al 2 maanden gestopt met de pil en heb nu al klachten. Ik voel mij heel raar; ik ben namelijk altijd moe en vaak misselijk. Naar het schijn komt dit omdat je lichaam omnieuw natuurlijke hormonen moet aanmaken. Ik heb ook meer bloedverlies dan gewoonlijk.
Groetjes