Hoi hoi
ik ben na me zwangerschap weer begonnen aan de pil maar ik had niet op de datum gelet en zie ik dat de pil een jaar oud is hij is wel droog gebleven is dit heel erg ?
Beste, even een vraag.
Ik ben heus al begonnen met de pil maar die stond 01/22 ik ben bij me laatste week pil het is intussen al 3 februari 2022 (ik gebruik mycroginon) en ik kreeg eergisteren omgang, is me de pil nog goed en is het nog veilig ?
Hi,
Ik heb de pil met vervaldatum 06/22 geslikt voor 1 dag. De dag later heb ik de pil gevonden met een verval datum van 2025. De dag dat ik dus de pil heb geslikt met verval datum 06/22 ben ik dan wel beschermd tegen zwangerschap? Dit was 24 juli..
Hoi!
Ik heb hier de pil liggen van 06/2022 kan ik deze nog gebruiken? De apotheek is het weekend dicht en ik moet de pil nog 2 weken nemen. Ik zou ze dus voor 2 dagen willen gebruiken om maandag nieuwe te halen.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik heb een vraag.
Ik moet vandaag aan een nieuwe strip van de pil beginnen. Echter heb ik alleen nog een reserve strip waarvan ik er eentje heb uitgehaald. Op het randje staat 2/2025.
Kan ik gewoon aan deze strip beginnen of maakt het met de houdbaarheid uit dat ik er al eentje uit heb gehaald