Heel erg herkenbaar! Kopje koffie heeft voor mij gevoel het angst alleen maar erger gemaakt!
Ook het gevoel van rusteloos en meer evenwicht stoornis, ja ziekte van menerie.
Dat gebeurt bij kopje koffie en groene thee en chocolade en ijs! Maar vooral die koffie merk ik meeste van.
Dus ik ben ermee bezig met minderen en ik wil proberen om ermee stoppen, en ik ga Rooibos thee drinken, munt thee, glas water.
Gelukkig is er ook decaf koffie dat is redelijk, maar let op, in decaf zit nog caffeine verwerkt, zo 3 a 4 MG caffeine!
Ik dronk totaal 4 koppen ; 3 koffie, 1 groene thee, en ik merk dat ik erg last van had van angst gevoel.
En toen ben ik met groene thee gestopt, en de koffie terug naar 2 kopjes en ja hallo veel beter gevoel! En Angst is ook wat gezakt.
En nu ben ik ermee bezig om proberen 1x kopje koffie als het maximaal houden, en als ik daar gewend ben, dan ga ik helft kopje doen en daarna stop ik ermee, als ik weer echt koffie wil dan neem ik decaf. Mensen, als jullie last van angst, rusteloos, duizelig, of onverklaarbaar klachten, dan zou ik zeker kijken hoeveel jij koffie drink, en eigenlijk alles wat met caffeine te maken heeft minderen en afkicken, en kijk eens hoe je dan voelt en dat je onverklaarbaar klachten ook weg gaan, echt moeite waard! Ik werd hier op gewezen door Jelle Hermus, hij schrijft dat allemaal in de blog en filmpje over het stoppen met koffie en wat gevolgen zijn en wat voordelen zijn. Dank je wel en ja hier ook veel verhalen gelezen wat herkenbaar zijn!!