Hoihoi
Herkennen mensen dit?
Het begon in maart met rode brandende bultjes op mijn arm. Deze zijn na een aantal weken spontaan verdwenen. Maar toen dit verdween begon het in mijn nek en borst. Toen dit verdween begon mijn buik uit het niets te branden. Het branden verdween weer maar nu schuurt het verschrikkelijk als ik een t shirt of trui aan doe. Huidbiopt is afgenomen ( waren geen afwijkingen ) ik heb alle eczeemzalfjes gehad, hormoonzalf, je kan het zo gek niet bedenken, niks helpt. Bloedonderzoek laat niks zien, alle waarden zijn goed. Ik ben momenteel nog in behandeling bij de dermatoloog. Het laatste probeersel
wat ik mee heb gekregen zijn hooikoortspillen omdat het histamine bevat, ook dat helpt niet. Het word ook niet erger bij wind hitte of kou etc. Het is de ene dag iets erger dan de erger dag maar het is altijd aanwezig. We zijn inmiddels 6 maanden verder en ik loop er nog mee rond. Het zijn vage klachten bij elkaar, ik weet het. Maar misschien herkennen mensen dit? Heb ook al shampoo, 100% katoen, dermatoligsch geteste wasmiddelen, alles is al geprobeerd.