Goedendag; Al van jongs af heb pijn in de billen. Als ik elke (ja echt elke) dag fietste had ik pijn in de billen welke nog net te doen was. Maar elke dag op de fiets dat doet niemand, Dus bijna elke maandag naar school leek het of ik weer de eerste dag op de fiets was. Dus pijn 7 tot 8 pijn.
Ik wist niet beter, was en ben helaas een iemand die geen vrienden kan maken en kon nergens mijn ei kwijt,
Totdat ik veertig werd en situatie niet veranderd was en na fietsen twee maal verlamd linkerbeen waar bij een bijna fataal afliep ben ik gestopt met fietsen/
Ik heb nog een lang medisch dossier (3 navelbreuken, ooglid operatie, hart met 4 bijpassen en ga maar door, alles lijkt niet gerelateerd?).
Maar nu afgekeurd voor weer iets raars?
Ik kan bijna nergens meer zitten, zie begin verhaal. Thuis lig ik op een doorgezakte stoel, (doorgezakte is belangrijk!) want hier door kan ik redelijk zitten (LIGGEN) maar nu is deze stoel bijna op en moet weer op zoek gaan aan een speciale manier van doorliggen?
De medische wereld kan mijn (zoals bij mij is dit bijna altijd gebruikelijk!)niet helpen.
Ik zoek dus medische personen die mij kan helpen.
Ben je ook al bij een Pijnpoli geweest?
Misschien kunnen ze daar nog wat voor je betekenen met bijvoorbeeld een zenuwblokkade.
Als je daar nog niet bent geweest,zou je je huisarts een verwijzing kunnen vragen.
Niet geschoten is altijd mis.....
Misschien een osteopaat. Navelbreuk komt ook niet zomaar uit het niets. Bij tekorten aan voedingsstoffen, zoals silicium, is de kans wat groter maar ook als er wat knel zit in je buik. Daarom ook dat ik denk aan osteopatie. Hartklachten hebben vooral ook te maken met je algehele gezondheid. Denk bijvoorbeeld aan voedingspatroon, hormoonhuishouding en tekorten aan voedingsstoffen. Een natuurgenezer zou naar dat stuk kunnen kijken.